Ovidia2 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Glamour Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Føler meg hensatt til en eksklusiv restaurant i USA på 40/50 tallet der stil og styling dannet skole for resten av den moderne verden. Stilig og ikke minst kreativt oppsett. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Føler meg hensatt til en eksklusiv restaurant i USA på 40/50 tallet der stil og styling dannet skole for resten av den moderne verden. Stilig og ikke minst kreativt oppsett. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Nydelig Tove! Lekkert med røykskyen! . Hvis jeg skal henge meg opp i noe så må det bli tommelen hennes. Den tok litt mye fokus når jeg begynte å se litt nøyere på bildet. Altså totten på hånden som holder munnstykket. Ellers er det jo helt utsøkt, med nydelige fargetoner. Dette er du virkelig god på! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Touch of class! Ikke mer og si om det:-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Veldig flott lyssatt. Et skikkelig kvalitetsbilde. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Delikat belyst modell og et flott perspektiv med god poséring av modellen ! Likte dette meget godt, Tove ! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Du behersker jo det meste, da, Tove, men modellportretteringen din er jo en helt spesiell klasse... Forøvrig enig med Ragnar! Dessverre er ikke stilige restauranter å finne lenger... Ihvertfall ikke her til lands... Folk er jo svært sjelden pynta når de går ut lenger :-( Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Hjertelig takk for de hyggelige tilbakemeldlingene fra dere alle sammen !! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg