Läkerol Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hei. Pendler hver dag, og sliter i den forbindelse med utrolig dårlig nett. Mobilen får bare inn 4/3G i en liten brøkdel av strekningen, mens resten er edge hvor nettet ikke fungerer. Vil nett fra ICE få dekning, slik at man kan bruke internett på en strekning hvor mobilnettet er dårlig? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 https://www.ice.no/private/coverage/ Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Takk. Noen som har egne erfaringer? Da mobildekning fra feks telenor kontra ice? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det kommer jo til å variere hvor i Norge du er. Kan være steder der Telenor har god dekning, mens Ice ikke har dekning, og visa versa. Enten må du fortelle hvilken strekning det er, ellers må du prøve selv. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Det er derfor jeg spør om egne erfaringer. Skjønner jo selvfølgelig at det varierer, men tenkte kanskje noen har internettet fra ice og vil dele sine erfaringer på hvordan nettet fungerer. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er en annen gammel tråd her på forumet om hvor dårlig ice er og hvor vanskelig det er å bryte når man har inngått bindingstid. Ensidig kontrakt. Men kan hende dette har bedret seg. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg bestilte og fikk testet såvidt i dag, på et sted langs e6 hvor alltid mobilen mister internetttilkobling skjedde nøyaktig det samme med ruteren fra Ice, kom ikke igjen før 15 minutter etterpå heller. Skal teste ordentlig imorgen, har foreløpig 14 dagers angrefrist og kommer mest sannsynlig til å benytte meg av denne. Det med å bryte bindingen tror jeg på at er dyrt! Sikkert syke gebyrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå