Noiz Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Ahh shit, Banshee Origins har eg heilt glemt denne sesongen Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 For en syyyyyykk cliffhanger på 4x06! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Sånn seriøst. Etter i dag kan jeg ikke slutte å se Calvin/Chris Coy som Edward Norton. De ligner på en måte, og hele nazi-rollen hans på Banshee er fun. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Kan ikke fatte det bare er EN episode til før det er slutt. Hvordan skal det ende for Carrie, Hood, Job, Proctor, the Brotherhood og the cartels. Hvem vil overleve? Happy ending? Spennende å se hvordan siste episode blir lagt opp. Mye som må skje i løpet av en time. Og kan vi håpe på Burton vs Hood fight i den episoden? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Tror det heller, men kanskje mer håper det blir Burton vs Carrie, og Proctor vs Hood. Greit nok at Proctor kan lett bli tatt av Hood, men får se. Elska hvordan Job fikk payback. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Tror det heller, men kanskje mer håper det blir Burton vs Carrie, og Proctor vs Hood. Greit nok at Proctor kan lett bli tatt av Hood, men får se. Elska hvordan Job fikk payback. Den siste fighten mellom Proctor og Hood endte vel i en tie? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Brock: "Kurt Bunker is your real name, right?" Det har vært en reise for deg å Brock. Siste sesong har vel ikke verdt helt topp i mine øyne med alle historiene som ble fulgt(Brotherhood og Mitchum forbindelsen, jeg peker på deg), men Banshee totalt sett har vært en fryd kikke på. Endret 21. mai 2016 av slipten Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 God avslutning, synes det har gått nedover siden babene ble drept. Døde Proctor? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Det ligger i kortene. Proctor hadde ingenting igjen, han har jo tapt alt så uansett om han skulle ha overlevd de seks kartell folkene med maskingevær så ville ikke det ha forandret noe. De ville ha fortsatt å sende folk til han var død for å hevne Emilio. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Tja, vi får se når oppfølgeren kommer. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Ja, du får vente på den du Banshee har vert så deiligt og kanskje derfor mine forventinger har vert så høge, men er litt skuffa over sesong 4, men absolutt ein serie eg kommer til å ha med meg Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Det er ingen oppfølger. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Tja, vi får se når oppfølgeren kommer. Hva snakker du om? Planen var alltid å ha 4 sesonger. Intet mer, intet mindre. http://www.hitfix.com/the-dartboard/banshee-ending-with-season-4-because-we-were-done-telling-the-story Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Hva skal man kaste seg over av actionserier etter denne fantastiske serien er slutt..? (sett Strike Back) Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Strike Back er bra, hvertfall delen som er utviklet av Cinemax EDIT: Ja, der leste eg heilt feil.... Hahah Endret 22. mai 2016 av Noiz Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Syntes slutten virka veldig rusha egentlig. Det virka som om dem hadde gjort ferdig 7 episoder og fikk beskjed om at dem kun hadde en episode til å avslutte serien på. Ellers har hele serien vært kul nok. Pupper og gla'vold. Er forøvrig veldig glad for at vi aldri fikk greie på navnet hans. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Stoppet å se på etter at jeg ble ferdig med sesong 1 for ett år siden, men startet igjen på sesong 2 for noen uker siden. Akkurat ferdig med sesong 4 og jeg må si at dette muligens er den mest undervurderte serien jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå