Gå til innhold

Banshee - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Kan ikke fatte det bare er EN episode til før det er slutt. Hvordan skal det ende for Carrie, Hood, Job, Proctor, the Brotherhood og the cartels. Hvem vil overleve? Happy ending? Spennende å se hvordan siste episode blir lagt opp. Mye som må skje i løpet av en time.

Og kan vi håpe på Burton vs Hood fight i den episoden?  :D

Lenke til kommentar

Tror det heller, men kanskje mer håper det blir Burton vs Carrie, og Proctor vs Hood. Greit nok at Proctor kan lett bli tatt av Hood, men får se.

Elska hvordan Job fikk payback.

Den siste fighten mellom Proctor og Hood endte vel i en tie? 

Lenke til kommentar

Brock: "Kurt Bunker is your real name, right?"

Det har vært en reise for deg å Brock.

Siste sesong har vel ikke verdt helt topp i mine øyne med alle historiene som ble fulgt(Brotherhood og Mitchum forbindelsen, jeg peker på deg), men Banshee totalt sett har vært en fryd kikke på.

Endret av slipten
Lenke til kommentar

Det ligger i kortene. Proctor hadde ingenting igjen, han har jo tapt alt så uansett om han skulle ha overlevd de seks kartell folkene med maskingevær så ville ikke det ha forandret noe. De ville ha fortsatt å sende folk til han var død for å hevne Emilio. 

Lenke til kommentar

Ja, du får vente på den du :)

Banshee har vert så deiligt og kanskje derfor mine forventinger har vert så høge, men er litt skuffa over sesong 4, men absolutt ein serie eg kommer til å ha med meg :)

Lenke til kommentar

Syntes slutten virka veldig rusha egentlig. Det virka som om dem hadde gjort ferdig 7 episoder og fikk beskjed om at dem kun hadde en episode til å avslutte serien på. 

Ellers har hele serien vært kul nok. Pupper og gla'vold. Er forøvrig veldig glad for at vi aldri fikk greie på navnet hans. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...