Noiz Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 Er jo selvsagt fornøyd, satt igjen og var ganske gira, men eg hadde så store forventninger til Lucas Hood vs Douglas Stowe Så det ein bedre måte å si det er at eg ikkje er direkte skuffa over episoden, men den innfride ikkje alle forventingene mine, mine forventninger kan jo være heilt på jorde, men etter sist episode så tenkte eg bare på den store boss fighten som kom til å komme i finalen. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Jeg forventa ikke noen stor boss fight i det hele tatt. Akkurat som med Chayton så visste vi at det ville komme et oppgjør med det er alltid 50/50 om det er Hood selv som står for oppgjøret, eller om det skjer plutselig. Chayton fikk en pumpehagle i trynet, end of story, Stowe fikk en kniv i magen. Var faktisk enda mer fornøyd med at de heller valgte å la det bli en forholdsvis kort gunfight, og at vi fikk en enda mer karakterutviklet Hood med tanke på bakgrunnen hans. Nå har vi fått bekreftet at han har nærmest vært en CIA-contract killer eller noe lignende, at han var i hæren, sikkert utstasjonert i desert storm, drept en gjeng bad-guys mens han samtidig nektet ordre. Veldig fornøyd med denne serien sålangt. Spørsmålene som venter neste sesong er om han går tilbake til å være Sheriff ettersom Brock seff ville ha gitt han stjernen tilbake. Lo litt når han ropte "I'm not going to give it back this time!". Og som en bonus på alt dette så fikk vi en bitte liten historie rundt Bunker også. Tror og håper at Hood kommer til å hjelpe Bunker neste sesong med å ta nazi gjengen etter å ha sett annen-grads forbrenningen på Bunker etter fjerningen av tatoveringene og at Bunker til gjengjeld kommer til å bli med når de skal redde Job. Tipper at han blir holdt av Dalton. Ville passe med flashbackene til Hood. Synes sesongen har vært konge. Dog jeg hadde kanskje heller fortrukket at Carrie/Anna døde istedet for Gordon, og at Deva og Hood hadde fått et nærmere forhold. Egentlig det eneste jeg savner med serien. At Hood og Deva bånder, og at han forteller henne hele historien hans og at audio kutter akkurat som da han fortalte Siobahn det ekte navnet hans. Til Noiz: Endret 15. mars 2015 av GeneralUser 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Var det høye hæler jeg hørte etter rulleteksten? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Ja, sikkert en kvinnelig karakter som blir med neste sesong. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) I tillegg sier Job "Fuck me..." som kan tyde på at han kjenner henne fra før. https://www.youtube.com/watch?v=wXQIb0uNwTI&list=PL_1_vgzQdhacZdDifhkyq6nU_6Udq9kRo&index=1 https://www.youtube.com/watch?v=_8MxtC_Fn3k&index=2&list=PL_1_vgzQdhacZdDifhkyq6nU_6Udq9kRo Endret 16. mars 2015 av GeneralUser Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Ganske tvilende at det er en fengselpsykiater vi ikke har sett utenfor 1 episode som har Job. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Trur nok det er ein ukjent ny karakter som blir introdusert i neste sesong. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Det er en stor mulighet for at karakteren som er hos Job allerede har blitt introdusert i serien fordi de som står bak serien har gjort en utrolig god jobb med å legge ut tråder tidlig forså og nøste dem opp ryddig. I dette tilfellet, kan det være den samme fengselspsykiateren som tilsynelatende arbeidet for Rabbit når hun var psykiateren til Hood i fengselet. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Hei, dette er en glimrende serie. Jeg var innom IMDB og fikk 2 treff: Banshee (2013– ) http://www.imdb.com/title/tt2017109 Banshee Origins (2013) http://www.imdb.com/title/tt3644692 Samme datoer på episodene i sesong 1, men forskjellige navn. Noen som aner hva dette er? Har jeg gått glipp av noe? Det er en serie som kan sees om igjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Det er små scener som forteller litt av bakgrunnen til karakterene, noe er brukt i tv-serien, noe er ikke brukt i tv-serien. Det er blitt sluppet på Youtube-kanalen til Cinemax, kabel-tv kanalen eid av HBO som sender serien. Du kan se dem her. https://www.youtube.com/user/Cinemax/playlists 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 1000-takk, døgnet er ikke langt nok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Drømme-ish sekvens på Rebecca? Hmm.. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Ser ut til at der et lite timeskip ettersom jeg mener at personen som er lenket fast til stolen på 10 sekunder ute i videoen er Job med hår på hodet. Mugshot scenen er helt klart en mindre greie, da om Hood i det hele tatt skulle havne i problemer for å assaulte den militær basen (ja jeg forstod nettopp hvor absurd det egentlig høres ut) så kommer bare Proctor til å hente han tilbake å baile han ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Har sett de første 3 episodene av sesong 4 av Banshee på forhånd. Er fornøyd, og det til tross for at serien føles litt annerledes ut denne sesongen. Kommer opp med et større førsteinntrykk snart på Serienytt.no. Kort inntrykk med bare noen små, nesten åpenbare spoilere om sesongen i spoilertagene (pluss nevning av noen nye skuespillere på serien): Uten tvil er serien mørkere i år, men serien forsøker ikke å skyve unna action, blod og nakenhet på grunn av det. Virker bare som sesongen er ganske klar på hvor den er på vei, og hvordan gå ditt mer enn noensinne. Klart at manusforfatterne skal avslutte denne sesongen. Serien gir også utvidet fokus på Kurt Bunker (skinnhead-politibetjenten fra i fjor) og broren Calvin (spilt av Chris Coy fra The Walking Dead, som ble introdusert i fjor). Interessant forhold, spesielt med hva som skjedde på slutten av sesong 3 og hvordan Calvin strekker seg mer inn i hovedhandlingen av serien. Morsomt å se både Erik King (fra Oz og Doakes i Dexter) og Chance Kelly (fra Fringe og Generation Kill) dukke opp i serien i små gjesteroller. Eliza Dushku er også på vei i hva som sikkert er en mye større rolle, men dukker ikke opp i de tre første episodene. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Endelig var det igang igjen Rolig start, men veldi mye nytt og spennende. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Syntes du det begynte rolig? Likte starten egentlig, men synes det er litt synd at mange har blitt borte.. På en annen side, er det vel det som må til for at en serie skal fornye seg selv!? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Kjip situasjon for Job. Fy flate, har skikkelig trua på den sesongen, det er så mange tråder ute å går nå. Blir nok ein sinnsjuk serie avslutting. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Store minuset denne sesongen er seriemorder-plottet. Denne serien har takla klisjeer og sånt før, men redd dette er en ting der bryet er større enn fortjenesten. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Overbevist om at det er Proctor som har drept Rebecca. #1 I Banshee Origins for denne sesongen så ga Proctor en bag full av penger til Sugar, og fortalte at det var til Rebecca om noe skulle skje han. Rettet han på seg selv og sa "Well, its not a question about if really, its a question about when." #2 Om det ikke hadde vært Proctor, så ville han ha gitt faen og myrdet folk frem til han fant ut av hvem det var. Han har virket temmelig chilla og sier at business must go on osv. #3 Hvorfor denne plutselige ekspanderingen? Hvorfor skal han helt uten videre begynne å danse med de colombianske kartellene og sette livet på spill for mer penger? Han er jo allerede rik, han har makt osv. Tror at dette er en måte å få ut frustrasjonen sin og på en måte glemme det som har skjedd med Rebecca. Det at han drepte gitaristen i bandet er fordi at han ser på henne som "ren" og kan ikke bli skitnet til, akkurat som han drepte Hood Junior. På samme måte som ingen kan ha pule Rebecca uten å bli drept av Proctor (bortsett fra Hood) er det heller ingen andre som kan drepe Rebecca bortsett fra Proctor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå