Gå til innhold

Banshee - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahah, folk blir faktisk sure og skriver Grrr-lyder. Jeg elsker det.

Sibohan var nesten nødt til å bli skrevet ut eller drept i nærmest framtid, hun kom til å sprekke angående sannheten om Hood uansett. Virket også som Triste Kelly Dunn ville gjøre noe annet. Hun testa for Marvel/Netflix-serien Jessica Jones i fjor o.s.v.

Odette Annabelle måtte også ut av serien, siden hun har hovedrolle i en ny serie og.

Lenke til kommentar

Hehe.. Lili Simmons er vel og bra hun, men ligger for meg en del hakk bak Triste! :)

Ja, det stemmer nok veldig godt Maury! :D Det er nok veldig mye av grunnen til at jeg skiftet fra å se mye film, til å nesten bare se TV-serier. Jeg liker karakterene, jeg blir glad i dem, jeg liker utviklingen deres, og liker rett og slett når de er på skjermen.

Men, jeg er jo ikke besatt, hehe.. Liker bare ikke når de forsvinner, uten grunn. I noen andre serier jeg elsker, hvor jeg også bryr meg om karakterene, så vil jeg også synes det er trist at de forsvinner/blir drept osv, men da er det kanskje mer riktig i forhold til seriens natur, og jeg blir ikke like skuffet..

I denne serien synes jeg drapet var unødvendig, da hun jo forsvant av andre grunner, enn hvordan serien/hennes karakter egentlig skulle utvikles..

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Godt skrevet Bone. Ser knapt nok filmer lenger selv. Men ser absurd mange TV serier.

Det er lett å bli knyttet til karakterer, når da serieskapere kverker karakterer så blir det som å miste en venn..(på en veldig absurd måte).

Spoiers SOA

Glemmer ikke reaksjonen min når Opie døde i SOA. Jeg skrek, lenge. Kona og unga satt med store øyne og kom listende inn på kontoret og lurte på hva som foregikk.

Endret av The Doctor
Spoilers i tag
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt skrevet Bone. Ser knapt nok filmer lenger selv. Men ser absurd mange TV serier.

Det er lett å bli knyttet til karakterer, når da serieskapere kverker karakterer så blir det som å miste en venn..(på en veldig absurd måte).

Er ikkje ein selfølge at alle som ser Banshee er komt så langt i SoA :)

Men eg er heilt enig, ser knapt på filmer, untatt store filmer eller såkalte superhelt filmer.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Tror det er smart av dem å skifte til lavere gir med 8 episoder istedet for 10. Synes serien gir en ekstremt god tension feeling, ikke helt den samme som f.eks breaking bad siden her kan man forvente at en ultra-voldelig slåss scene skal skje rett rundt hjørnet. Men de har gjort en veldig god jobb med fortellingen og handlingen grunnet at omtrent hver eneste karakter i denne serien her har noe å by på. En bakgrunn som alle ønsker å vite mer om, f.eks burton og proctor.

For min del skulle jeg ønske mer Origin om Sugar. Er tydeligvis Ky som har kjøpt the Forge til han ettersom de har hatt mye å gjøre med hverandre i en fjern fortid og Ky trodde at han skyldte han noe. En ex-convict kommer ikke over penger til å drive en bar ut av ingenting.

Serien kan ta enhver vei den vil. Personlig hadde jeg håpet at de bare skulle rane militærbasen stealth (btw, shapecharges var planen til Job. Hadde ikke vaktene og leiesoldatene merket det? haha). Nå som de skal ha en sesong 4 så begynner jeg tro at de skal bruke lang tid på å planlegge dette, også ender kanskje serien med at dem forsvinner hver sin vei.

Tror ikke de bare kan fjerne Proctor ut av serien uten videre ennå, ettersom uten han og Cheyton er det ikke noen store trusler til byen av Banshee.

Lenke til kommentar

CHEYTON! End credit scenen hvor han bare går opp av vannet, syke faen!

Noen som vet hvor jeg kan finne piano-scoren til Hood? Tenker da spesielt på piano-themet som spiller i bakgrunnen rett etter sanchez kampen. Sesong 1, ep 3, Meet the new boss.

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

De har baller ihvertfall. Rane en militær base med black ops mercs som vakter. Vet ikke hvor realistisk det er, da det ikke finnes noen reelle eksempler hvor noen i det hele tatt har prøvd å gjøre noe sånt. Hadde dog likt det litt bedre om de brukte banshee some en base, planla et fett heist kanskje på andre siden av kloden, og en til to episoder i hver sesong hvor dem utførte det. Uansett, en utrolig kul serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...