Gå til innhold

Skyfull vei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice!! Flott svung på veien inn i bildet, fine farger og flotte skyer. Skal ikke spørre hva du gjorde på nedi grøftekanten der, men siden du hadde med deg kamera så var vel fotoet eneste grunnen til å ligge der. Jeg også befinner meg på de underligste steder til tider, gjerne med rompa i været..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott komp i dette bildet. Det er fin bakgrunn i bildet som står i kontrast til forgrunnen.- Og den røde veipinnen bryter av det hele. Me like!

Hilsen Tove

Takker, hadde faktisk ikke tenkt så mye over veipinnen før du sa det. Nå greier jeg ikke helt på å bestemme meg om den passer der eller om det hadde blitt bedre uten den.

Nice!! Flott svung på veien inn i bildet, fine farger og flotte skyer. Skal ikke spørre hva du gjorde på nedi grøftekanten der, men siden du hadde med deg kamera så var vel fotoet eneste grunnen til å ligge der. Jeg også befinner meg på de underligste steder til tider, gjerne med rompa i været..

ja, fotografering kan føre oss til så mange rare plasser. Stoppet bilen for å ta bilde av http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/skjomen-panorama/1483033men mens jeg var der så førte eksperimenteringen meg nedi grøften :p

Flott! Lav posisjon gir ofte god dybde og spennende bilder - som her :)

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...