Jod-R Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Skyfull vei Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Flott komp i dette bildet. Det er fin bakgrunn i bildet som står i kontrast til forgrunnen.- Og den røde veipinnen bryter av det hele. Me like! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Nice!! Flott svung på veien inn i bildet, fine farger og flotte skyer. Skal ikke spørre hva du gjorde på nedi grøftekanten der, men siden du hadde med deg kamera så var vel fotoet eneste grunnen til å ligge der. Jeg også befinner meg på de underligste steder til tider, gjerne med rompa i været.. 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Flott! Lav posisjon gir ofte god dybde og spennende bilder - som her 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Flott komp i dette bildet. Det er fin bakgrunn i bildet som står i kontrast til forgrunnen.- Og den røde veipinnen bryter av det hele. Me like! Hilsen Tove Takker, hadde faktisk ikke tenkt så mye over veipinnen før du sa det. Nå greier jeg ikke helt på å bestemme meg om den passer der eller om det hadde blitt bedre uten den. Nice!! Flott svung på veien inn i bildet, fine farger og flotte skyer. Skal ikke spørre hva du gjorde på nedi grøftekanten der, men siden du hadde med deg kamera så var vel fotoet eneste grunnen til å ligge der. Jeg også befinner meg på de underligste steder til tider, gjerne med rompa i været.. ja, fotografering kan føre oss til så mange rare plasser. Stoppet bilen for å ta bilde av http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/skjomen-panorama/1483033men mens jeg var der så førte eksperimenteringen meg nedi grøften Flott! Lav posisjon gir ofte god dybde og spennende bilder - som her Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg