Gå til innhold

Orginalfirmware til NEC 1300

gram

Anbefalte innlegg

Noen som kan sende meg orginalfirmwaren som fulgte med NEC 1300 brenner'n ? Finner nemlig ikke disketten med min backup på, og firmwaren jeg har oppdatert med holder ikke mål, får heller ikke flashet til 1.08 i windows. Noen som kan hjelpe ?

Noe av problemet er at brenneren ikke blir gjenkjent av nero og andre brenneprogrammer. Men den kan brukes til å lese plater i windows utforsker.

Hvis noen kunne sendt backup av orginal firmware (original.bin eller hva dere nå har kalt den) til [email protected], hadde det vært schprakka.

G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
brukte dere Windows flasher? Den er mye mer ustabil enn DOS flasher, så prøv å flash til 1.07v4 (DOS) eller noe.

Skal prøve å flashe med dos versjon 1.07v4 og se om det hjelper. Takker for hjelp så langt.

Det hjalp ingenting. Fortsatt samme problemet. Står som CD Drive når jeg åpner opp My Computer, og får bare valgt Image Recorder i Nero. NEC'en kan lese dvd +r plater som jeg har brent tidligere helt fint, men jeg får altså ikke brennerdelen til å fungere. Alt gikk helt fint når jeg flashet i dos også, ingen feilmeldinger, og melding SUCCESS !! kom når alt var ferdig.....veldig merkelig det her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...