Archer Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Hei. Jeg er en VG1 elev, som til neste år (VG2) skal ha samfunnsfagene. Her jeg går på skole nå er ikke valgfagene så interessante (rettslære, politikk osv). I Trondheim derimot, der har de f.eks entrepenørskap og bedriftsutvikling, markedsføring og ledelse, psykologi, reiseliv og språk osv. Dette er fag som er mer interessante for meg, og jeg kjenner jeg er mer motivert til å jobbe med fagene de har der, enn de jeg kan velge mellom nå. Spørsmålet mitt er, er det verdt å flytte for å få andre fag? Endret 2. februar 2015 av Metufax Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Ja, jeg vil si det er verdt det. Tenk deg hvordan det blir å ha fag du ikke er det snev interessert i. Kan anbefale deg å ta rettslære, det kan virke som et kjedelig og til tider vanskelig fag, men etter hvert blir det interessant. Når du får dreisen på oppgavene så er det faktisk ikke så vanskelig som man skulle tro. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Tusen takk for raskt svar. Rettslære er faktisk det ene faget vi har som jeg synes høres litt interessant ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå