Gå til innhold

Grønn mobil?

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette, og faktisk solgt mobil til dem?

Er dem seriøse?

Vurderer å selge min iphone, liker ikke selge privat siden det er umulig for meg å garantere den ikke går i stykker etter noen måneder da den er 1 år, og ønsker ingen sure miner. Er det da en god løsning å prøve disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Jeg vil ikke kalle dem seriøse når de handler med useriøse priser. Men hvis du vil gi pengene til noen ukjente mennesker istedet for å ha dem selv, versegod.

Mobilen du selger har uansett reklamasjonsrett de neste 4 årene, så ingen får sure miner. Jeg ville aldri brukt en slik dyr middelmann.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kalle dem seriøse når de handler med useriøse priser. Men hvis du vil gi pengene til noen ukjente mennesker istedet for å ha dem selv, versegod.

Mobilen du selger har uansett reklamasjonsrett de neste 4 årene, så ingen får sure miner. Jeg ville aldri brukt en slik dyr middelmann.

Men om noe skjer så går det vell på meg dersom og jeg må betale tilbake pengene? noe jeg da ikke kommer til å ha råd til.

Dersom den klikker av en eller annen grunn etter 1 mnd kan jeg se for meg at det blir sure miner jo. Mobiler er ofte ustabile etter 1 år. Mulig jeg har misforstått noe her da men, hørt om tilfeller det har skjedd.

Lenke til kommentar

Kjøpte en telefon av de for et år siden, siden de var de eneste som hadde den aktuelle modellen jeg hadde lyst på. Telefonen var forsåvidt i god stand og fungerte som den skulle, men jeg fikk ikke noen kvittering, eske eller noe av tilbehøret til den.

Alt i alt, greit nok, men hadde jeg ikke fått den billig så hadde jeg styrt unna.

Lenke til kommentar

*

Vurderer å selge min iphone, liker ikke selge privat siden det er umulig for meg å garantere den ikke går i stykker etter noen måneder da den er 1 år, og ønsker ingen sure miner. Er det da en god løsning å prøve disse?

Det er vel strengt tatt risikoen kjøperen tar når man ikke går til en butikk? Ting jeg selger brukt selger jeg alltid som de er, slutter den og virke dagen etter er det ikke mitt problem, da det ikke er noe jeg kunne forutsett, så får kjøpere selv da vurdere om han vil kjøpe det eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...