AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg er sammen med en kjempe bra fyr, vi bor så og si sammen og har det veldig fint. Men i helga var jeg på julebord og fikk i meg alt for mye alkohol. Så mye at det er helt svart fra vi skulle gå fra spisestedet og til byen. Husker ikke en gang at jeg møtte kjæresten min. Husker ikke at vi gikk sammen hjem heller. Helt forferdelig. Han fortalte meg dette dagen derpå og jeg var så flau, men han tok det lett, og ble ikke noe sur antagelig fordi jeg har gått med han hjem full et par ganger. Oppå det hele får jeg vite dagen etterpå av en av kollegane mine at vi kyssa/klinet på julebordet med en av de ansatte. Er helt fra meg , jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg gjorde noe så dumt når jeg har det så bra med kjæresten min. Var ærlig å fortalte han det i går imens jeg var på jobb.. Han ville game med gutta og heller snakke om det idag. Hvordan ville dere reagert i en sånn situasjon? Anonymous poster hash: 86e6d...39c Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Okei så du er misfornøyd med at han ikke ble sjalu? Prøver du å gjøre han sjalu? isåfall er du på en rask vei til singellivet. Hvordan man reagerer kommer helt an på, er fyren du klina med en 65 år gammel stygg fyr, eller er det han nye du deler kontor med som sender deg meldinger hele dagen lang og inviterer deg på litt upassende alene aktiviteter hele tiden osv.... kommer an på hvordan kjæresten din er som person, hvordan du er som person og alt sånt. ' I et godt forhold er ikke sånt så farlig, folk gjør dumme ting, drit i det. Sjalusi har aldri gjort noen godt. Det er lov å gjøre feil, bare ikke la det bli en vane Endret 2. februar 2015 av Henrik2k 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Så klart ikke! Er bare redd for utfallet her. Ville nok skrevet det samme til han. Latt det synke. Vil ikke miste han for alt i verden. Anonymous poster hash: 86e6d...39c Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg tror nok dette går bra. Hvis jeg skal tippe så vil han ønske at du prøver å begrense alkoholinntaket littegrann neste gang, slik at du beholder mer selvkontroll. Når det er sagt er det vanskelig å si akkurat hva som skjer. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Dette har skjedd meg og, og når hun fortalte det var hun knust. Det var et kyss på et dansegulv, og det er stor forskjell på om du forteller det eller ikke. Ikkenoe stort problem. Ro ned på alkohylene frøken så ordner dette seg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 TS her: Gikk ikke så veldig bra :-( vet ikke hva jeg kan gjøre for å gjøre dette bedre. Har lagt meg helt flat. Men han sier at han ikke kan stole på meg når jeg er full., og det er sant når jeg en gang ikke kan stole på meg selv. Dette gjør så vondt. Han vil ikke snakke med meg. Jeg har vært så på dette med utroskap og nå er det jeg som driter meg ut på den måten. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Elsker gutten. Har lyst til å si det til han, fordi jeg ikke har sagt det før, men da føler sikkert han at jeg sier det bare for å ikke miste han :-( Anonymous poster hash: 86e6d...39c Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Gå fult ut ærlig, ikke spar på noe. Ville også gitt han litt tid til å tenke, skjønner at du er redd men det er ikke smart å presse han til et svar. Selv fikk jeg et brev fra eksen når hu gjorde noe så dumt, det retta faktisk opp ganske mye. Det var ikke derfor det ble slutt. Det var et sånn koselig brev som sa hvor mye hu brydde seg og at henne gjorde en feil osv.. Det var ikke sånn at hu sendte brev i posten, det var noe hu ga meg personlig. Jeg ville spart den elske delen til da du faktisk trenger den, ikke bruk den for å rette opp i en dum feil du gjorde. Da vil man huske den delen som da du ble redd siden du har driti på draget når du var full. Det er ikke lett sånne ting, han kommer nok til å ta det tungt en stund. Endret 2. februar 2015 av deaf 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Du kan jo love ham at du aldri skal drikke så du mister selvkontrollen igjen, ihvertfall ikke i en slik setting hvor ting kan gå galt. Og så er det flott at du er ærlig og sier ifra. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 vis han denne tråden Anonymous poster hash: 855f8...eb6 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Du kan jo love ham at du aldri skal drikke så du mister selvkontrollen igjen, ihvertfall ikke i en slik setting hvor ting kan gå galt. Og så er det flott at du er ærlig og sier ifra. Støtter denne. Også kan du si til han at du liker han veldig godt og at du ikke skjønner hvorfor og hvordan dette skjedde.. da den eneste du vil være sammen med er han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Julebordsesongen begynner tidligere og tidligere år for år, men i februar blir vel tidlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå