Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilke forvetninger hadde dere hatt?

Anbefalte innlegg

Traff en gutt for en ukestid siden, vi rota en god del, fant tonen. på fest. Har hatt jevnlig kontakt hele tiden etter og avtalt vi skal se film sammen hos han om en uke når han er tilbake fra jobb, hvilke forventinger kan jeg ha til en slik stund? Altså jeg lurer på hva det "ligger an til", om han sannsynglivis vil tenke at vi fortsetter i samme spor eller kun ser på det som at vi sitter hver for oss i sofaen og ser på skjermen?

Anonymous poster hash: c1dbd...835
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bry deg så mye om hvilke forventninger som gjelder, tenk heller over hva du selv ønsker skal skje.

Når du vet hva du ønsker, kan du i større grad påvirke hendelsene i den retningen. Om du vil at noe skal skje kan du gjøre deg tilgjengelig for det, sitte nærme han på sofaen, vise litt interesse, kose opp i armkroken hans under filmen, etc. Om du vil bremse ting litt og ikke vil at så mye skal skje, så kan du heller holde litt fysisk avstand og sørge for å holde samtalen lett og ledig i stedet.

Ved å vite hva du vil, og i større grad ta ansvar for hva som skjer, vil du lettere kunne bygge de forholdene du ønsker med de du treffer :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er jo interessert i denne fyren :) Har da hatt en flørtete tone med han også, så han vet nok at han ligger godt an i hvert fall. Men er litt redd for å gjøre noe feil eller å drite meg ut. Alltid redd for å fremstå feil, si teite ting eller gjøre noe feil, så da blir jeg ofte litt passiv i stedet, men hva burde jeg gjøre da egentlig? Bare la han ta føringen?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er interessert i å sitte på hver sin side av sofaen, så ikke sett deg på andre siden av sofaen.

Han har invitert deg med hjem. Han er i det minste interessert i litt nærhet under filmen, om han ikke nødvendigvis har rigga senga klar.

TL;DR:

Etabler fysisk kontakt tidlig. Gi ham en klem. Sett dere godt til rette i sofaen inntil hverandre.

Endret av afterall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får håpe han tør å ta initiativet, da. :) Filmdater er koselige..

Dere kommer nok til å fortsette i samme spor, men spørs jo veldig hvordan dere blir sittende osv.
Sitter dere i sengen må det jo skje noe.. men om dere sitter i hver sin stol blir det litt vanskeligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har sett hvordan det ser ut hos han, han har en liten kåk med stue og soverom hver for seg, så vi sitter i en sofa da. Men jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å tørre å bare sette meg inntil han sånn av meg selv liksom. Jeg vil helst at han skal ymte frempå hvis dere skjønner. Men han hadde da vel uansett ikke invitert en han har rota såpass med på film hos han om han bare tenkte å få en hengebuddy (håper jeg) :) kjenner jeg er litt nervøs, er ikke så lenge til liksom

Lenke til kommentar

jeg forventer så godt som aldri sex første gang jeg inviterer en jente hjem, hvis jeg forventer det så har det vært ganske så seksuell spenning og prat i forkant i alle fall. Første date hjemme er ikke sex i min bok.

Jeg og kjæresten hadde sex på samme dag, og hun lå over i et par dager selv om hun ikke bodde langt unna.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg forventer så godt som aldri sex første gang jeg inviterer en jente hjem, hvis jeg forventer det så har det vært ganske så seksuell spenning og prat i forkant i alle fall. Første date hjemme er ikke sex i min bok.

Jeg og kjæresten hadde sex på samme dag, og hun lå over i et par dager selv om hun ikke bodde langt unna.

Hadde dere sex på samme dag ja, bravo

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri sett på film som automatisk sex, men nå er jeg ganske forsiktig av meg når det kommer til damer. Ser på det som en måte å bli bedre kjent med hverandre på tomannshånd, men i de fleste tilfellene har det vært mer enn vennskap.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tok det før dere ble sammen?

Vel ganske så fort. Hun sov over hos meg nesten en uke med det samme. Snakka litt om det og ble på en måte sammen med en gang :)
Lenke til kommentar

Ville møtt opp og så sett det an, tatt ting som de kommer. Merker fort om ting begynner å skje og om kjemien er der. Tror det beste er bare å ikke være opphengt i hva som skal eller ikke skal skje, men heller se det an og så ta det fra der.

Det er ingenting i veien med å ta initiativet dersom du vil noe skal skje. Er bare å sette seg nærmere ham, stryke litt på ham etc - se hva som faller seg naturlig der og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...