Wickedlike Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hei, husker en serie fra jeg var yngre, muligens 10år siden, eller mer. Kan også hende det var en film. Handlet om en man (muligens politi), som datt, eller ble dyttet forran trikken/subway/toget, også ble han opperert til et slags hybrid menneske, han hadde umenneskelig styrke osv, husker en scene der det var et bankran eller noe, og de ble sperret inne i hvelvet og han bare rev døra i stykker. Dette er muligens veldig lite å gå på, men det er dessverre alt jeg husker, Noen som vet hvordan serie / film dette kan være ? Mener det var amerikansk. Lenke til kommentar
K-van Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Er ganske sikker på at det er Now and Again, du tenker på. IMDB link Dessverre så blei det kun ein sesong av det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det første jeg tenker på er filmen Robocop Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Now and again var bra, synd serien ikke fikk mer tid. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Så på plot summary, og må innrømme at det ser veldig bra ut. Hadde gitt det en sjanse dersom det var flere sesonger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå