AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har let litt om poste restante og vurderer å kjøpe snus fra Swedish-snus.com og sende til poste restante. Hvordan funker dette med legitimasjon osv.? Står det på pakken at man må være 18 år for å hente ut pakken? Takker veldig for svar! Anonymous poster hash: caf7a...dee Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) - Endret 2. februar 2015 av mobile999 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Hva skal det bety? Ser nå at Swedish-snus ikke sender til Sverige... Helt idiotisk! Men fant en annen side som var mye billigere!!! Svensk-snus.se, 199,- for ett tårn G.3, samme pris for Lab, Nick and Johnny osv... Anonymous poster hash: caf7a...dee Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Dette lukter spam lang vei. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Dette lukter spam lang vei. Ikke nødvendigvis spam, bare manglende kunnskap. Og til deg TS, vil jeg anbefale og ikke gjøre det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Dette lukter spam lang vei. Ikke nødvendigvis spam, bare manglende kunnskap. Og til deg TS, vil jeg anbefale og ikke gjøre det Jeg tror denne siden er legit... http://www.scamadviser.com/check-website/svensk-snus.se https://www.facebook.com/pages/Svensk-snusse/272459786199956?sk=info&tab=page_info Men pleier sånne sider å sette 18år på å hente ut pakken? Har bestilt litt fra snusline.com og de gjør ikke det. Anonymous poster hash: caf7a...dee Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 I Sverige vil de uansett kreve førerkort som legitimasjon. Bankkort som vi bruker i Norge aksepteres ikke. Det er i alle fall min erfaring med å få tilsendt ting på Poste Restante i Årjäng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå