freddyd Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hei! Har et litt kinkig/pinlig problem med skifte av Trådløst nettverkskort i min Lenovo Ideapad Z510.. Har klart å ødelegge skruehodet ved at jeg har prøvd litt for store/små skrujern, og det er noe som egentlig er litt flaut å innrømme Håper det finnes noen der ute som har tips til hvordan jeg kan få ut den bittelille skruen, for dette er virkelig frustrerende.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Legg en gummistrikk over skrue hodet så får du feste med trekkeren . Tips - bruk en liten torx trekker. Eller du kan bruke lynlim på trekker tuppen , men da kan du kaste den i søpla etterpå. Endret 2. februar 2015 av syar2003 1 Lenke til kommentar
G-Oh-O Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hei! Har et litt kinkig/pinlig problem med skifte av Trådløst nettverkskort i min Lenovo Ideapad Z510.. Har klart å ødelegge skruehodet ved at jeg har prøvd litt for store/små skrujern, og det er noe som egentlig er litt flaut å innrømme Håper det finnes noen der ute som har tips til hvordan jeg kan få ut den bittelille skruen, for dette er virkelig frustrerende.. I noen tilfeller hvis ikke skruen sitter alt for godt fast kan man plukke fra hverandre en BIC-penn eller annen kulepenn med plast-hylse og bruke en lighter til å varme opp tuppen slik at plasten blir bløt, så presser man tuppen mot skruen og venter til plasten stivner, da er tuppen perfekt formet som mønsteret på skruen, det eneste er at plast ikke er særlig sterkt, så det er ikke sikkert det er brukanes, men det funket fint for å åpne opp trekant-skruene i GameCube`n 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Skal man gå litt mer drastisk til verks, og ikke noe funker så kan man alltids bore opp skruehodet. Resten av skruen kan eventuelt bli skrudd ut med en kraftig tang når nettverkskortet er fjernet. Endret 2. februar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Mye gode tips her folkens. Fant denne også: http://www.todayifoundout.com/index.php/2010/02/the-12-best-ways-to-remove-stripped-screws/ Er du skikkelig stødig på hånda kan du borre den opp med en dremel også. (Ups beklager Andrull - så nettopp din post) Endret 2. februar 2015 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Tusen takk for så mange gode tips! Skal prøve ut gummistrikk-trikset til å begynne med, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hvordan gikk det da .. ? Lenke til kommentar
freddyd Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Hvordan gikk det da .. ?Prøvde gummistrikk-trikset, men det funka dårlig.. Tør ikke prøve med lynlim... Så irriterer meg veldig enda.. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 flatt skrujern i så liten størrelse at det passer nedi. kan være mulighet for at du ødelegger flatjernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå