Gå til innhold

Skruehode ødelagt på trådløst nettverkskort

Anbefalte innlegg

Hei!
Har et litt kinkig/pinlig problem med skifte av Trådløst nettverkskort i min Lenovo Ideapad Z510..
Har klart å ødelegge skruehodet ved at jeg har prøvd litt for store/små skrujern, og det er noe som egentlig er litt flaut å innrømme :hm:

Håper det finnes noen der ute som har tips til hvordan jeg kan få ut den bittelille skruen, for dette er virkelig frustrerende.. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har et litt kinkig/pinlig problem med skifte av Trådløst nettverkskort i min Lenovo Ideapad Z510..

Har klart å ødelegge skruehodet ved at jeg har prøvd litt for store/små skrujern, og det er noe som egentlig er litt flaut å innrømme :hm:

Håper det finnes noen der ute som har tips til hvordan jeg kan få ut den bittelille skruen, for dette er virkelig frustrerende.. :hrm:

I noen tilfeller hvis ikke skruen sitter alt for godt fast kan man plukke fra hverandre en BIC-penn eller annen kulepenn med plast-hylse og bruke en lighter til å varme opp tuppen slik at plasten blir bløt, så presser man tuppen mot skruen og venter til plasten stivner, da er tuppen perfekt formet som mønsteret på skruen, det eneste er at plast ikke er særlig sterkt, så det er ikke sikkert det er brukanes, men det funket fint for å åpne opp trekant-skruene i GameCube`n ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...