AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hei Jeg lurer på om noen har vært i Sverige i det siste og husker ca prisen for ett tårn? Jeg foretrekker Lab, G3 og Nick And Johnny. Anonymous poster hash: 998cb...f57 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 998cb...f57 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Det var et skikkelig avgiftshopp etter nyttår, så nå tror jeg det nærmer seg faretruende nært 500,- kr stokken for porsjonssnus. http://www.expressen.se/nyheter/val2014/har-ar-regeringens-svek-mot-snusarna/ Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Sist jeg var der rundt 1mnd siden rett før nyttår kostet det kr45 per boks. (Nordby) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jepp, og så økte de avgiftene med 12%. Mulig det er noe billigere akkurat på svinesund enn for den gjengse svenske ellers i landet siden de må ha det som trekkplaster for nordmenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå