Bekir Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Untitled Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Dette ble veldig flott! Skikkelig "old" feeling her. Godt utsnitt. God jobb! Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Fint utsnitt - bra bilde. aagesp Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Hi Helene Thank you for beautiful comments Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Fint utsnitt - bra bilde. aagesp Thank you for beautiful comments:) Bekir. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Kanonbra nostalgisk preg her:-) Dette mestrer du bedre enn de fleste. Flott komp og masse flotte detaljer. Flottingz Bekir! Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Hei Pentaxen Tusen hjertelig takk for hyggelig kommentar Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Kjempefint Tusen takk Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Føler at jeg er på museum e.l. og blir vist hvordan "fabrikken" så ut for 70 år siden. Godt jobba. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Hei Ragnar Tusen takk for hyggelig kommentar Mvh Bekir. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Bilde fra "gamle dager" Fin komposisjon. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Hei Rune Tusen takk for hyggelig kommentar Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Flott at du har lagt det i "old fashion look". Fint at du nevnte at bildet er fra Moss for jeg lurte først på om jeg kjente stedet for vi har en del tilsvarende langs Akerselva i Oslo - bl.a. Hjula veveri kjent fr Oscar Braatens fortellinger og skuespill som også er filmet både i svarthvit fra gammelt av og en del år senere i farger vist bl.a. på NRK. Jeg bor bare et par durabelige steinkast derfra. Komposisjonsmessig ville jeg kutta rett innenfor flaggstanga til høyre i bildet for å unngå direkte linje ut i krysset nede til høyre. Jeg vet jo ikke hva som er utenfor bildekant og kan jo derfor ikke foreslå å ta med mer som en løsning. I venstrekanten går en vertikal stolpe akkurat i kanten. Der ville jeg foretrukket at de langsgående sprossene kuttes av ramma hvilket her krever et kutt på 2-3 mm. der 2 kanskje er nok. Det jeg setter fingeren på er det kanskje bare meg her på siden som ville nevne og det er da også opp til deg om du vil prøve ut mine forslag. Etterbehandlingen din er skikkelig bra og vet ikke helt hva du har gjort, men har jo mine egne veier så noen mistanker er der. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg