kjellst Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Morgenstund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Vakker! flotte farger og fin dybde 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det er litt tungt på høyre side, og jeg føler det heller litt mot venstre? Men bevares det er jo helt nydelig. 1 Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Synes dette ble fint.., liker den lave kameravinkelen.., god komp og flotte farger. Jan Åge 1 Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Fint bilde. Kanskje litt for hurtig lukkertid? aagesp 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Det er litt tungt på høyre side, og jeg føler det heller litt mot venstre? Men bevares det er jo helt nydelig. Ja kan si meg enig i det, har fiklet litt med å kutte bort trea på høyre siden, men blir ikke helt rett det heller. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Fint bilde. Kanskje litt for hurtig lukkertid? aagesp Ja filter og lengre lukkertid hadde nok vært en mulighet, utfordringen er solen som kommer frem Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Funker fint, god balanse mellom lys, mørkere toner og dybdeskarphet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg