Roxie Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Ser rundt om på vurderinger av denne mobiltelefonen at det er mange som erfarer at skjermen sprekker av seg selv. Stemmer dette? Er på leting etter ny mobiltelefon, men vil ikke risikere at jeg må punge ut med 2000 kr ekstra for å bytte skjerm.. Finnes det noen mobiler som ligger i samme nivå hva gjelder batterikapasitet? Samsung S4? S5? Sony Z1? Alternativet er å kjøpe et ekstra batteri å ha liggende. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Eg har Z3 Compact og har ikke knust skjerm eller bakside. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har også z3c og har ikke knust skjerm eller bakside (bank i bordet!). Har hatt den siden begynnelsen av november, og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Roxie Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Var innom Elkjøp Tromsø i dag og spurte om denne telefonen, fikk et litt vridd svar på hva jeg kan gjøre om uhellet skulle være ute. Skyldte på kalde temperaturer, og at glasset ikke tåler påkjenningen. Litt tynt at den ikke tåler mer enn det. Men så fikk jeg anbefalt Samsung S4 plus og LG G3. Må visst gå i tenkeboksen noen dager Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Har også Z3C og har ikke knust den selv om den har hatt sine fall :-) Helt topp mobil, eneste jeg kan utsette er at batteritiden har forverret seg etter siste oppdatering(håper det går andre veien når jeg får lollipop) og at skjermen klikker til tider(tror at jeg trykker vilt over skjermen når jeg faktisk bare trykker på en knapp), tror det har noe med glovemode og gjøre. Lenke til kommentar
Roxie Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Var i går og kjøpte Samsung S4+. De hadde den ikke inne nå, og jeg fikk ikke noen spesifikk leveringsdato. Begynner å angre nå. Har ikke lyst til å vente i flere uker siden jeg trenger ny telefon nå. Min iphone er nede for telling, så det haster Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Er det et problem at skjerm på Sony Z3 Compact sprekker? Ikke fått med meg. Har hatt den siden release, og faktisk ikke hørt om dette problemet ennå. Var noe som skjedde på Z1 etter hva jeg husker, men ikke lest noe om det på Z3 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Heller ikke fått med meg at det skal være noe større problem. Og jeg gjorde endel research før jeg kjøpte min. 3 fjær blir til 5 høns. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Det er som regel baksiden som sprekker. Kan selvfølgelig ikke si noe om hvor høy prosentandel dette gjelder, men jeg må innrømme at jeg har hørt om det ganske så mange ganger. Og at Sony nekter å la dette gå på garantien. Men tar du sjansen, så gjør du det. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Eg har heller ikkje hatt dette nemnte problemet med skjermen. Er meget happy med telefonen, bra batteritid, god skjerm, bra størrelse for mine små hender. Ingen minus å komme med her i frå Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Har ikke opplevd noen sprekk enda. Når det gjelder batteritid er den suveren. Ikke mange telefoner idag som kan leve i to dager med mye bruk. På den annen side så kan man jo kjøpe større batterier til samsung telefonene. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har hatt min noen uker, og den har fungert fint. Eneste tullet jeg har hatt har vært med programvaren. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hatt min i 3 mnd nå. brukt dem som alle andre telefoner jeg har hatt tidligere og ingen riper eller sprekker. Har kjøpt og påført sånn ultimateshield dog. Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Har også hatt min i c.a. 3 mnd. nå og har ikke sprukket ennå, verken foran eller bak. Men har nylig satt på et dbrand skin på baksida, så om den sprekker nå så er det ikke sikkert jeg kommer til å legge merke til det uansett. Lenke til kommentar
adale Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Noen andre som får helt mørk skjerm når man skal se på videoer i Sony Album? Veldig irriterende... Bilder går bra, men videoer er helt umulig å se med denne. Må vel skifte til Google sin viser istedeteller noe annet. Lenke til kommentar
adale Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) noen andre som i det siste får mørk skjerm ved mottak av en samtale? Må trykke flere ganger på powerknappen for å få skjermen tilbake. Veldig irriterende Z3 compact Endret 31. juli 2015 av adale Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Sjekk om skjermen din har løsnet. Se inn på telefonen fra den ene siden og trykk forsiktig ned på toppen eller bunnen av skjermen. Beveger den seg så har den løsnet. Oppførselen du nevner begynte samtidig med at eg oppdaget dette problemet på min telefon. Teorien min er at det er en sensor i telefonen som ikke er helt ok når det har skjedd, som skal sørge for å slå av skjermen når du holder telefonen til øret. Bare en teori. Verdt å sjekke(går kjapt) Lenke til kommentar
adale Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Sjekk om skjermen din har løsnet. Se inn på telefonen fra den ene siden og trykk forsiktig ned på toppen eller bunnen av skjermen. Beveger den seg så har den løsnet. Oppførselen du nevner begynte samtidig med at eg oppdaget dette problemet på min telefon. Teorien min er at det er en sensor i telefonen som ikke er helt ok når det har skjedd, som skal sørge for å slå av skjermen når du holder telefonen til øret. Bare en teori. Verdt å sjekke(går kjapt) Lenke til kommentar
adale Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Sjekk om skjermen din har løsnet. Se inn på telefonen fra den ene siden og trykk forsiktig ned på toppen eller bunnen av skjermen. Beveger den seg så har den løsnet. Oppførselen du nevner begynte samtidig med at eg oppdaget dette problemet på min telefon. Teorien min er at det er en sensor i telefonen som ikke er helt ok når det har skjedd, som skal sørge for å slå av skjermen når du holder telefonen til øret. Bare en teori. Verdt å sjekke(går kjapt) Lenke til kommentar
adale Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Du har helt rett. Skjermen er ikke skikkelig på. Og problemet oppstod etter den var på reprasjon. Irriterende, for det kan tyde på at noen ikke har gjort en god jobb. Eller så løsner det lett? Uansett, jeg prøvde å presse det tilbake, men det gikk ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå