jeanette roger Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 SPOR.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Kult! Veldig annerledes bilde. Det er vakkert med sporene i snøen sett mellom grenene. Men så oppdager man vognen og bildet får en historie. Hvem er disse menneskene som har gått i snøen, og hva har de brukt vogenen til? Det beste bilde jeg har sett på Akam på en stund! Henning 1 Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Fint bilde. Mulig jeg ville klonet vekk noen av kvistene på begge sider mot toppen? aagesp 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Kult! Veldig annerledes bilde. Det er vakkert med sporene i snøen sett mellom grenene. Men så oppdager man vognen og bildet får en historie. Hvem er disse menneskene som har gått i snøen, og hva har de brukt vogenen til? Det beste bilde jeg har sett på Akam på en stund! Henning tusen,,,takk..hyggelig..høre,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg