Sigurd542 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Hei! Jeg går i 10. klasse nå og må søke vgs innen 1. mars. Jeg har vært på besøk hos Mailand og Skedsmo. Foreløpig ligger jeg ann til å velge Lillestrøm som førstevalg, Mailand som andre og kanskje Lørenskog som tredje. Problemet er at jeg virkelig ikke har peiling på hva jeg burde velge.... Lillestrøm appelere fordi jeg har hørt at læringsmiljøet og innsatsen der er veldig bra, men også at det er veldig mye press på karaktere osv fra de andre elevene. Det har gjort at jeg frykter litt å bli sett ned på hvis jeg ikke helt klarer å henge med i svingene og ikke får 6 i snitt. Mailand virker som en grei skole. Jeg valgte den mest fordi den er så ny. Lørenskog satte jeg opp mest fordi man måtte ha 3 skoler. Er det noen som har erfaring fra disse skolene? helst lillestrøm. Jeg bor i Fetsund, skal søke studiespess og har over 5 i snitt Endret 1. februar 2015 av Sigurd542 Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Vel, International Baccalaureate Diploma Programme er jo fantastisk (mulig jeg er litt biased, siden jeg gikk på det selv), og det har de på Lillestrøm VGS. Selv gikk jeg i Ås, så noe detaljert kunnskap om IB på Lillestrøm VGS har jeg ikke - utover at IB-koordinatoren der er en venn av familien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå