balder Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Har i dag Onkyo 608 forsterker som skal vere best i test. Har aldri vore fornøyd med den. I dag så har Elkjøp ein Yamaha RX-A740 til kr. 2990 på dagstilbud. Vil eg merke stor forskjell på desse to forsterkerene? Har meir tru på Yamaha http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/receiver-og-forsterker/RXA740BL/yamaha-7-2-receiver-rx-a740-sort Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg var ikke fornøyd i det hele tatt med lyden i Yamaha forsterkeren jeg fikk i erstatning da onkyo'en jeg hadde røk, så jeg hadde ikke kjøpt den. Men elkjøp har vel 30 dager åpent kjøp? Så ikke store risken å ta eventuelt Lenke til kommentar
balder Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg var ikke fornøyd i det hele tatt med lyden i Yamaha forsterkeren jeg fikk i erstatning da onkyo'en jeg hadde røk, så jeg hadde ikke kjøpt den. Men elkjøp har vel 30 dager åpent kjøp? Så ikke store risken å ta eventuelt Men var det RX-A 740 du fekk i erstatning da? Eller var det den billigserien du fekk? husk at det er to serier på Yamahaforsterkere Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Har Yamaha rx v-765 og er meget godt fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå