Kontorpult (Øystein) Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Hei! Har kjøpt meg bil jeg skal fikse opp. Det er anmerkninger på EU og lurer på om jeg har fått med riktige deler? Bilen er en Citroën ZX 1,8L 110hk Bensin. Endeledd: http://mekonomen.no/bil/reservedeler/styresystem/styreledd/endeledd-veh-ytre-ps268a08-60410no Bremserør http://mekonomen.no/bil/reservedeler/bremsesystem/bremserr/bremserr-ve-bak-ps238a04-AEB0970no http://mekonomen.no/bil/reservedeler/bremsesystem/bremserr/bremserr-h-bak-ps239a04-AEB0510no Stor slakk i kuler foran: http://mekonomen.no/bil/reservedeler/forstilling/stabilisatorstag/stabilisatorstag-veh-ps518a08-60686no Vil dette passe? Endret 1. februar 2015 av KontorPult Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Har du tenkt å lage bremserørene selv, eller selges disse i riktig lengde med ferdig montert nippel på begge sider av røret? Endret 1. februar 2015 av LiamH Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Selges i riktig lengde og med nipler, slik jeg forstår. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Hvis de maener kuler er lik stabilisatorestag, er de riktig deler. Ta en sjekk om prisen på Lemförder endeledd og stabilisatorstag hos Torshov. Ofter billigere enn Mekonomen. Endret 1. februar 2015 av Indian Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Punkt 5.4 er markert med stabilisator. Så da regner jeg med det? Nå har jeg med vilje valgt dyreste deler, da dette er originaldeler. Endret 1. februar 2015 av KontorPult Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Selges i riktig lengde og med nipler, slik jeg forstår. Sjekk at det er tilfellet før du kjøper. Jeg finner det litt merkelig at det er lønnsomt å lage tilpassede bremserør som ettermarkedsdel. Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Selges i riktig lengde og med nipler, slik jeg forstår. Sjekk at det er tilfellet før du kjøper. Jeg finner det litt merkelig at det er lønnsomt å lage tilpassede bremserør som ettermarkedsdel. Uansett om det må kappes til eller ikke, så følger det med nipler. Verktøy har jeg tilgang på på verkstedet. Hvis de maener kuler er lik stabilisatorestag, er de riktig deler. Ta en sjekk om prisen på Lemförder endeledd og stabilisatorstag hos Torshov. Ofter billigere enn Mekonomen. Punkt 5.4 er markert med stabilisator. Så da regner jeg med det?Nå har jeg med vilje valgt dyreste deler, da dette er originaldeler. Noen som kan bekrefte at det er stabilisatorstag det er snakk om? Punkt "Stor slakk i kuler foran - Ventre", på punkt 5.4 står det Stabilisator. Har jeg helt sikkert funnet riktig del? Eller er jeg helt på bærtur? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Sist jeg kjøpte bremserør til Citroën kom det i riktig lengde og med nipler. Det var til og med ferdig bøyd så det passa rett inn. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Dette er min mening og ikke noe negativt til deg TS. Så gamle biler burde vært flat klemte og gått til spiker Men som jeg sa, min mening Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Hehe. Gamle biler er alltid best! Aller helst veteran... Men er vandt til å høre den der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå