FamilyGuy Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg har veldig lyst til å reise til Nürburgring for å oppleve "rock am ring", men trenger litt råd og tips. Reiser fra Oslo området. Vil ikke kjøre selv, så tenkte på fly osv.. men vet ikke hvor eller hvordan som er beste måten å komme seg dit på. Noen som er snille og hjelper meg? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Fly til Frankfurt, Dussedorf eller Köln så tog derfra tror jeg er en grei løsning Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har veldig lyst til å reise til Nürburgring for å oppleve "rock am ring", men trenger litt råd og tips. Reiser fra Oslo området. Vil ikke kjøre selv, så tenkte på fly osv.. men vet ikke hvor eller hvordan som er beste måten å komme seg dit på. Noen som er snille og hjelper meg? Liten digresjon, men Rock am Ring er flyttet til Mendig, som ligger 30 km fra Nürburgring. Det kommer en ny festival på Nürburgring i år som heter Grüne Hölle Rock (http://www.der-ring.de/). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå