Nicklas Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny pc. Den må ikke koste mer enn 7000; og må takle store spill og andre ting og tang. Er det noen som har non tips til meg om en bra pc ? Håper på mange seriøse svar ... Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny pc. Den må ikke koste mer enn 7000; og må takle store spill og andre ting og tang. Er det noen som har non tips til meg om en bra pc ? Håper på mange seriøse svar ... Skal du ha full pakke, skjerm, tastatur, mus etc, eller bare enkelte ting? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har du skjerm,tast og mus fra før så har jeg et forslag til deg. LG CD-brenner IDE 52x/24x/52x/16x Combo AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Barton Seagate Barracuda 7200.7 80GB S-ATA Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sort 2xTwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB m/Winbond Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB Cooler Master AERO 7 Lite AMD Dette skal vel være en god pc til 7k Har du noe fra før kan jo kutte det ut å gå for noe annet som f.eks noen kabinettvifer eller en kraftigere cou-kjøler Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hva med denne? Her er filen i .doc format Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 jeg tenkte på en pc med skjerm og sånt ... takk for mange svar Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hva med denne Gikk over med 47, 59 Kr PS: 7000 Kr inklusiv skjerm for en PC som skal være god til spilling er litt i laveste laget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå