kollolll Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Det er for all del greit å ikke gi opp, men pass på så ikke du havner i en situasjon hvor du desperat jager noen som ikke vil ha deg. Jeg sier ikke at hun ikke vil ha deg, altså. Et generelt råd. Lenke til kommentar
DonaldDuck91 Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Jeg skal prøve å finne ut litt mer om hun holder på med en eller ikke. Kan hende jeg hørte feil og at hun sa at hun akkurat hadde vært i et forhold. Skal spørre henne om hun har fått noe på "Valentinesday" Å hvis hun ikke har det så spør jeg noe om forhold. (Finner på noe der og da) De selger blomster der hun jobber, Er det en god ide og kjøpe en blomst (roser eller noe) Når jeg har betalt så sier jeg " De er til deg fra meg Endret 14. februar 2015 av Donald91 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg skal prøve å finne ut litt mer om hun holder på med en eller ikke. Kan hende jeg hørte feil og at hun sa at hun akkurat hadde vært i et forhold. Skal spørre henne om hun har fått noe på "Valentinesday" Å hvis hun ikke har det så spør jeg noe om forhold. (Finner på noe der og da) De selger blomster der hun jobber, Er det en god ide og kjøpe en blomst (roser eller noe) Når jeg har betalt så sier jeg " De er til deg fra meg Og hvs hun sier "Neitakk" kan du si "Ok... mmmm. kan jeg få pengene tilbake?" 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg skal prøve å finne ut litt mer om hun holder på med en eller ikke. Kan hende jeg hørte feil og at hun sa at hun akkurat hadde vært i et forhold. Skal spørre henne om hun har fått noe på "Valentinesday" Å hvis hun ikke har det så spør jeg noe om forhold. (Finner på noe der og da) De selger blomster der hun jobber, Er det en god ide og kjøpe en blomst (roser eller noe) Når jeg har betalt så sier jeg " De er til deg fra meg Og hvs hun sier "Neitakk" kan du si "Ok... mmmm. kan jeg få pengene tilbake?" Enig i den!! Da blir det en litt lekende samtale Lenke til kommentar
DonaldDuck91 Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Begynner å bli litt forelska tror jeg Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg skal prøve å finne ut litt mer om hun holder på med en eller ikke. Kan hende jeg hørte feil og at hun sa at hun akkurat hadde vært i et forhold. Skal spørre henne om hun har fått noe på "Valentinesday" Å hvis hun ikke har det så spør jeg noe om forhold. (Finner på noe der og da) De selger blomster der hun jobber, Er det en god ide og kjøpe en blomst (roser eller noe) Når jeg har betalt så sier jeg " De er til deg fra meg Det fungerer dessverre bare på film. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg skal prøve å finne ut litt mer om hun holder på med en eller ikke. Kan hende jeg hørte feil og at hun sa at hun akkurat hadde vært i et forhold. Skal spørre henne om hun har fått noe på "Valentinesday" Å hvis hun ikke har det så spør jeg noe om forhold. (Finner på noe der og da) De selger blomster der hun jobber, Er det en god ide og kjøpe en blomst (roser eller noe) Når jeg har betalt så sier jeg " De er til deg fra meg Det fungerer dessverre bare for de som prøver. Lenke til kommentar
DonaldDuck91 Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 "Jeg holder på med en fyr" skrev hun på Facebook i dag når jeg skrev med hun. Uff er så jævlig deprimert nå jeg har blitt litt forelsket i henne også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Da må du beseire ham! Lenke til kommentar
DonaldDuck91 Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Hun sier de har holdt på en stund, Da lurer jeg på hvorfor de ennå ikke er sammen. Hvor lang tid skal det ta da før det blir noe. Kanskje han er en jævla idiot som bare er ute etter en ting. Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Det er strengt tatt ikke din business. Ikke vær han fyren som blir bitter av å bli avvist. Gå videre med livet om hun ikke er interessert tilbake. Det sparer deg for mye frustrasjon og sinne. Endret 18. februar 2015 av kollolll 1 Lenke til kommentar
Raceface Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Gå videre med livet om hun ikke er interessert tilbake. Det sparer deg for mye frustrasjon og sinne. Uten tvil. Lenke til kommentar
Saksa Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Kanskje han er en jævla idiot som bare er ute etter en ting. Hva annet har man damer for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå