Populært innlegg DonaldDuck91 Skrevet 1. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg er en gutt på 23 år. Jeg har alltid vært sjenert og ikke særlig flink til å ta kontakt med andre mennesker. Å det har jo da vært et stort problem når det gjelder jenter. Jeg kjører nå drosje og er stadig innom en bensinstasjon, Der jobber det ei jente som jeg har vært litt betatt av ei stund. Jeg har aldri turt og si noe annet en "Hei". MEN! i natt (vi begge jobber natt) Når jeg var innom bensinstasjonen så sa jeg som vanlig hei også spurte jeg om det hadde vært noe å gjøre i natt. Så gikk praten så lett som bare det. Vi prata om alt! Vi prata i over 1 time og 30 min, Jeg tapte nok litt penger på det men det var virkelig verdt det! Jeg vet ikke hva hu heter ennå eller hvor gammel hun er, Tror hun er på min alder. Jeg gleder meg til å se henne igjen på Tirsdag, Da skal jeg innom å prate med henne igjen. Jeg har lyst til å spørre om hun vil finne på noe en dag, Bør jeg gjøre det på tirsdag? eller det for tidlig? Uansett, Jeg er veldig stolt av meg selv at jeg turte å ta kontakt Det var jo ikke farlig det 29 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Ja det ekke dårlig det. Si det som det er vel, spør om hun vil finne på noe en dag så får du kanskje nr hennes. Det er jo ikke farlig det. Det kan bli koselig av sånt Lenke til kommentar
eller Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kjør på ungdom, jeg heier på deg! 3 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kjør på, spør henne på tirsdag! Lykke til, håper på en oppdatering på hva hun sier Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Du snakket med en jente over 1.5 time og vet enda ikke hva hun heter eller hvor gammel hun er? 6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Du snakket med en jente over 1.5 time og vet enda ikke hva hun heter eller hvor gammel hun er? Å komme med personlige spørsmål er noe helt annet enn lett prat. Hadde du kommet med personlige spørsmål alt for tidlig så kunne ting skjært seg ganske godt. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Bare tenk på at den samtalen kanskje betydde MYE mer for deg enn den gjorde for hun. Mulig du bare var et fint avbrekk i en ellers kjedelig natt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Du snakket med en jente over 1.5 time og vet enda ikke hva hun heter eller hvor gammel hun er? Å komme med personlige spørsmål er noe helt annet enn lett prat. Hadde du kommet med personlige spørsmål alt for tidlig så kunne ting skjært seg ganske godt. Man trenger ikke å spørre. I løpet av 90 minutter bør det jo komme fram noe informasjon som kan si noe om alderen hennes. For eksempel kan hun ha vært på kino og sett en film med 18-årsgrense eller fortelle at hun studerer når hun ikke jobber. Det er heller ikke veldig personlig eller utaktfullt å spørre om navn eller alder. Det er jo ikke akkurat det samme som å spørre om seksuelle preferanser eller familiens sykdomshistorie. Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Syns du skal spørre på tirsdag Lykke til! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Lykke til. Koselig med noen slike historier iblant Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Bare tenk på at den samtalen kanskje betydde MYE mer for deg enn den gjorde for hun. Mulig du bare var et fint avbrekk i en ellers kjedelig natt. Jeg blir ikke overrasket om du er singel ;-) Lenke til kommentar
Bruker-369703 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg har hatt en helt jævlig uke med kjærlighetssorg og alt, men da jeg leste dette måtte jeg smile litt! Det var bare megasøtt! Synes egentlig normalt sett at du burde ventet litt til, i det minste til du fikk navnet hennes. men herregud, det er verdt et forsøk og det at du faktisk brukte så lang tid med henne på en sabla bensinstasjon burde hun jo faktisk tenke litt over.. Kjør på og lykke til! 1 Lenke til kommentar
DonaldDuck91 Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg ser bare frem til Tirsdag jeg nå, Tenker på hun hele tiden. Jeg vet hun i hvert fall har fylt 20 år, for hun sa at hu ikke begynte å drekke før hun var 20. Også vet jeg hvor hun bor (ikke adresse, men bosted). Vi prata jo lenge, så hun fikk ikke gjort det hu skulle Lenke til kommentar
Bruker-369703 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Da er det iallefall innafor Hehe, det er jo et bra tegn at hun ikke virket likegyldig og gikk tilbake til arbeidet, men at dere holdt samtalen gående så lenge istedet... Nå er det bare å finne ut hvordan du skal spørre henne Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Bare ett lite tips. Ikke stalk henne for mye, det beste er å ikke stalke henne i det hele tatt. Samtalene blir mye mer innholdsrik hvis du vet så lite som mulig. Det er også lettere å svare på det hun sier hvis du ikke vet noe om henne i det hele tatt. Endret 1. februar 2015 av kjekset 3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg har hatt en helt jævlig uke med kjærlighetssorg og alt, men da jeg leste dette måtte jeg smile litt! Det var bare megasøtt! Synes egentlig normalt sett at du burde ventet litt til, i det minste til du fikk navnet hennes. men herregud, det er verdt et forsøk og det at du faktisk brukte så lang tid med henne på en sabla bensinstasjon burde hun jo faktisk tenke litt over.. Kjør på og lykke til! Er i samme posisjon selv, og jeg også synes det var koselig lesing Stolt av deg TS, stå på. Skulle ønske flere nordmenn var som deg (og henne, forsåvidt). Tror eneste rådet jeg kan gi er at du bør ta ting i ditt eget temp, heller sakte enn fort, og bare være deg selv, det funker jo tydeligvis. Og om du føler hun sier eller gjør noe som er negativt, drit i det og bare begynn "forfra" igjen. Du er ikke henne og du vet ikke hvorfor hun gjør som hun gjør. Poenget er: ikke overanalyser. Håper du kommer med oppdatering etter hvert Lykke til. 1 Lenke til kommentar
DonaldDuck91 Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Kommer med en oppdatering iløpet av onsdagen tenker jeg 5 Lenke til kommentar
DonaldDuck91 Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Fant hu på facebook nå, Er så betatt av hu, gleder meg virkelig til å se henne igjen. 1 Lenke til kommentar
DonaldDuck91 Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Fikk snakket med hun i går, Vi snakket lenge igjen Fikk hun som venn på facebook. Men når jeg spurte om hun ville finne på noe en dag så sa hun at hun nesten var i et forhold Så det var forbanna dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå