Rolf Kristensen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Queen Mary 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Å hain dævven steike!! Det va jaggu et flott bilde! Perfect! Godt jobba! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Imponerende skue du har fanget her. Skarpt og flott komponert. Likte kontrasten mellom QM2 og robåten:-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Filtvet fyr er et yndet objekt, og du gjør det til noe riktig se verdt. Imponerende størrelse på den store jolla Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Herlig. Hovedmotivene, båt og fyr perfekt plassert, og fint lys faller inn i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Velkomponert, flott bilde hvor det meste stemmer (Enda bedre hadde det kanskje värt om QM2 hadde kommet fra venstre, og kommet inn i bildet fra "leseretningen".....) Endret 1. februar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hei Rolf Veldig bra komp. Rent uten forstyrrende elementer. Synes dette er et innbydende og flott bilde. Hilsen Rune Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Flott, dette! Liker lyset og kompen! Lenke til kommentar
HD-cam Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Supert motiv, komposisjon og flott lys. Utrolig fint med jolla i forgrunnen og fyret. Perferkt timing Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Ettermiddagslyset fremhever det staselige skipet på en fremragende måte. Her regner jeg med dcet ligger litt resaerch og planlegging bak. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Mange takk til dere alle sammen for de meget hyggelige kommentarene, men jeg forstår nå at jeg burde lagt inn en mer utfyllende forklaring til bildet. Bildet er satt sammen av to eksponeringer. Fyret og skipet er fotografert med noen ukers mellomrom. Skipet ble fotografert litt lenger inn i fjorden og er da i ettertid plassert på "riktig sted". Det er dessuten speilvendt så det skulle passe bedre til lysforholdene:) Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Mange takk til dere alle sammen for de meget hyggelige kommentarene, men jeg forstår nå at jeg burde lagt inn en mer utfyllende forklaring til bildet. Bildet er satt sammen av to eksponeringer. Fyret og skipet er fotografert med noen ukers mellomrom. Skipet ble fotografert litt lenger inn i fjorden og er da i ettertid plassert på "riktig sted". Det er dessuten speilvendt så det skulle passe bedre til lysforholdene:) Mvh. Rolf Synes kanskje at det burde vært opplyst om dette fra starten av. Bildet er meget severdig og arbeidet godt utført, men det mister "blinkskudd" effekten. En god regel og opplyse om at bilder er arrangert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Mange takk til dere alle sammen for de meget hyggelige kommentarene, men jeg forstår nå at jeg burde lagt inn en mer utfyllende forklaring til bildet. Bildet er satt sammen av to eksponeringer. Fyret og skipet er fotografert med noen ukers mellomrom. Skipet ble fotografert litt lenger inn i fjorden og er da i ettertid plassert på "riktig sted". Det er dessuten speilvendt så det skulle passe bedre til lysforholdene:) Mvh. Rolf Synes kanskje at det burde vært opplyst om dette fra starten av. Bildet er meget severdig og arbeidet godt utført, men det mister "blinkskudd" effekten. En god regel og opplyse om at bilder er arrangert. Hei Pentaxen. Jeg er helt enig med deg. Som jeg skriver så burde jeg helt klart lagt inn en mer utfyllende forklaring til bildet, men det var aldri min mening å "lure" noen, men da jeg så kommentarene til bildet i dag så forsto jeg at jeg kanskje hadde gjort en bedre jobb enn jeg selv var klar over Uansett så er det nok masse bilder her inne som er mer eller mindre manipulert uten at vi noen gang får vite det. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Mange takk til dere alle sammen for de meget hyggelige kommentarene, men jeg forstår nå at jeg burde lagt inn en mer utfyllende forklaring til bildet. Bildet er satt sammen av to eksponeringer. Fyret og skipet er fotografert med noen ukers mellomrom. Skipet ble fotografert litt lenger inn i fjorden og er da i ettertid plassert på "riktig sted". Det er dessuten speilvendt så det skulle passe bedre til lysforholdene:) Mvh. Rolf Synes kanskje at det burde vært opplyst om dette fra starten av. Bildet er meget severdig og arbeidet godt utført, men det mister "blinkskudd" effekten. En god regel og opplyse om at bilder er arrangert. Hei Pentaxen. Jeg er helt enig med deg. Som jeg skriver så burde jeg helt klart lagt inn en mer utfyllende forklaring til bildet, men det var aldri min mening å "lure" noen, men da jeg så kommentarene til bildet i dag så forsto jeg at jeg kanskje hadde gjort en bedre jobb enn jeg selv var klar over Uansett så er det nok masse bilder her inne som er mer eller mindre manipulert uten at vi noen gang får vite det. Mvh. Rolf Nå tror ikke jeg du var ute på lurerier:-) I og for seg, så må det jo være tilfredstillende å ha laget et bilde som ble bedre enn forventet. Manipulering i en eller annen form finnes det nok blant veldig mange bilder. Retusjering/kloning er nok det mest utbredte. Akkurat dette med og tilføre fjerne betydelige element for å få frem "historien", bør det etter min mening opplyses klart om. Du skal ha for at du kommer på banen med opplysningene om bildet, for enkelte kunne nok fint ha latt dette bare skure og gå, og solt seg i glansen. For flott er bildet, det er det ingen tvil om. Ha en flott kveld og ser fram til flere gode bidrag fra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg