Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Klokkersundet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Virkelig flott Tusen takk Rolf Magne! :) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Flott komposisjon og naturlige gode farger. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Bjutefullt:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Strålende vinterlandskap med vakkert lys. Det eneste jeg vil peke på er huset til venstre i bildet som kunne hatt mer luft på venstre side , men jeg kjenner jo ikke stedet , så da er det ikke sikkert at det går uten å ødelegge komposisjonen. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Strålende vinterlandskap med vakkert lys. Det eneste jeg vil peke på er huset til venstre i bildet som kunne hatt mer luft på venstre side , men jeg kjenner jo ikke stedet , så da er det ikke sikkert at det går uten å ødelegge komposisjonen. Vennlig hilsen Alec Jeg ser den Alec! Fikk ikke det til skjønner du. takk for at du tittet innom og kommenterte! Liker at jeg får litt skikkelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Bjutefullt:-) Sjekt du likte det.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Flott komposisjon og naturlige gode farger. Tusen takk du! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Fint lys og godt komponert bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Fint lys og godt komponert bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Det er jo som Alec sier at det burde vært litt luft utafor hus til venstre, men det lot seg ikke gjøre. Takk for at du tittet innom! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Fint bilde. Synes isen i forgrunnen gjør bildet, i tillegg til fine farger etc. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Fint bilde. Synes isen i forgrunnen gjør bildet, i tillegg til fine farger etc. Ja, den var innmari stilig! Steinene som popper opp gjennom isen som kviser i et ungdomstryne.. Bildet er rett fra kameraet...ikke vits i å redigere farger og slikt når det ser bra ut i utgangspunktet. Takk for at du stakk innom! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Helt greit motiv., fint sollys. Jan Åge Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Helt greit motiv., fint sollys. Jan Åge Ja, det var sollyset som gjorde at dette ble et bilde i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Fint lys/farger her. Tuuusen takk Karin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg