deleted Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kumlokk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Gatefoto, bokstavelig talt. Likte den grove strukturen i bildet. Litt nysgjerrig på hva som gjør linja/delingen på kummlokket...? Kan det være en bil som står delvis over lokket... Kreativt og godt tenkt/sett:-) Lenke til kommentar
deleted Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Gatefoto, bokstavelig talt. Likte den grove strukturen i bildet. Litt nysgjerrig på hva som gjør linja/delingen på kummlokket...? Kan det være en bil som står delvis over lokket... Kreativt og godt tenkt/sett:-) Jepp, var det jeg prøvde å få frem også. Stemmer det, er faktisk en buss for være nøyaktig. Men kumlokket lå på en trafikkert vei, så timing var viktig. Takk for feedback Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg tenkte det samme som Pentaxen her. Jeg er også ofte facinert over kumlokk, så mange flotte utgaver som finnes! Dette var vel et av de vanlige, men bildet var ikke vanlig, det ble tøft! Likte best v1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Gatefoto, bokstavelig talt. Likte den grove strukturen i bildet. Litt nysgjerrig på hva som gjør linja/delingen på kummlokket...? Kan det være en bil som står delvis over lokket... Kreativt og godt tenkt/sett:-) Jepp, var det jeg prøvde å få frem også. Stemmer det, er faktisk en buss for være nøyaktig. Men kumlokket lå på en trafikkert vei, så timing var viktig. Takk for feedback Rissikosport dette med gatefoto:-) Snakker av erfaring.... Lenke til kommentar
deleted Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg tenkte det samme som Pentaxen her. Jeg er også ofte facinert over kumlokk, så mange flotte utgaver som finnes! Dette var vel et av de vanlige, men bildet var ikke vanlig, det ble tøft! Likte best v1 Takk Helene. Kumlokk er ofte noen oversette kunstverk. Dette var riktignok et av de kjipe, men det badet i et godt lys, så måtte bli et bilde av dette óg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Når til og med kumlokk blir severdige. Passer nok best i s/h. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg