-#-# Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Jeg skal IKKE kjøpe denne, men jeg vil se hva som ville ha vært best i denne slags build noe jeg ser for meg som basis: 4x GTX 980, i7 5960X Extreme edition, 64GB ram, Asus Rampage V? dette er bare noe av det jeg ville ha sett for meg for den prisen, jeg vill også ha hatt et kabinett som dette: https://www.komplett.no/corsair-graphite-760t-big-tower-hvit/807743?CKS=PCW eller Crsair 900D. Hva ville dere legge til ? Jeg bruker pcen min til gaming og videoredigering og bilderedigering. Endret 1. februar 2015 av -#-# Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva slags skjermer ser du for deg da? Det er (forhåpentligvis) det som knekker budsjettet... Med såpass grafisk kraft og bilderedigering bør man nesten ha to minst to skjermer, én for spilling og én for bildearbeid. Selv syns jeg det passerte galskap for 60K siden, hvis man snakker om PC til lek og moro... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Spørsmålet er egentlig, hva er grunnlaget for å innhente denne informasjonen dersom prosjektet ikke skal realiseres? 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det blir vel mer eller mindre bare å lage et oppsett som drar de dyreste varene opp i kurven. Men om du skal ha et kabinett som står i stil med innmaten burde du velge noe fra caselabs eller lignende. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Bør vel nesten vurdere et kabinett med plass til to strømforsyninger... Enklere og billigere å oppgradere, samt enkelt å fordele belastning på PSU'ne Lenke til kommentar
-#-# Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) ja, jeg ser da for meg 3 144hz, 1ms skjermer, som kanskje Acer Predator skjermen som jeg har nå, og ja, jeg vet at dette er galskap, jeg ville bare vite hvilke komponenter dere ville ha hatt i et slikt bugg, og til kabinettet, kansje Corsair 900D. EDIT:: Jeg så på caselabs, og et kabinett derfra ville nokk blitt bedre ;/ Endret 2. februar 2015 av -#-# Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg skal IKKE kjøpe denne, men jeg vil se hva som ville ha vært best i denne slags build noe jeg ser for meg som basis: 4x GTX 980, i7 5960X Extreme edition, 64GB ram, Asus Rampage V? dette er bare noe av det jeg ville ha sett for meg for den prisen, jeg vill også ha hatt et kabinett som dette: https://www.komplett.no/corsair-graphite-760t-big-tower-hvit/807743?CKS=PCW eller Crsair 900D. Hva ville dere legge til ? Jeg bruker pcen min til gaming og videoredigering og bilderedigering. Kjøp hovedpc'en min, så er du inne på det Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Caselabs STH10 kabinett. EDIT: Og så få den selverklærte OCD-mannen til å bygge custom-loops: Endret 2. februar 2015 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå