Gå til innhold

Gaming PC 80000,-

Anbefalte innlegg

Jeg skal IKKE kjøpe denne, men jeg vil se hva som ville ha vært best i denne slags build noe jeg ser for meg som basis: 4x GTX 980, i7 5960X Extreme edition, 64GB ram, Asus Rampage V? dette er bare noe av det jeg ville ha sett for meg for den prisen, jeg vill også ha hatt et kabinett som dette: https://www.komplett.no/corsair-graphite-760t-big-tower-hvit/807743?CKS=PCW eller Crsair 900D.

Hva ville dere legge til ?

Jeg bruker pcen min til gaming og videoredigering og bilderedigering.

Endret av -#-#
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags skjermer ser du for deg da? Det er (forhåpentligvis) det som knekker budsjettet... Med såpass grafisk kraft og bilderedigering bør man nesten ha to minst to skjermer, én for spilling og én for bildearbeid.

Selv syns jeg det passerte galskap for 60K siden, hvis man snakker om PC til lek og moro...

Lenke til kommentar

ja, jeg ser da for meg 3 144hz, 1ms skjermer, som kanskje Acer Predator skjermen som jeg har nå, og ja, jeg vet at dette er galskap, jeg ville bare vite hvilke komponenter dere ville ha hatt i et slikt bugg, og til kabinettet, kansje Corsair 900D.

EDIT:: Jeg så på caselabs, og et kabinett derfra ville nokk blitt bedre ;/

Endret av -#-#
Lenke til kommentar

Jeg skal IKKE kjøpe denne, men jeg vil se hva som ville ha vært best i denne slags build noe jeg ser for meg som basis: 4x GTX 980, i7 5960X Extreme edition, 64GB ram, Asus Rampage V? dette er bare noe av det jeg ville ha sett for meg for den prisen, jeg vill også ha hatt et kabinett som dette: https://www.komplett.no/corsair-graphite-760t-big-tower-hvit/807743?CKS=PCW eller Crsair 900D.

Hva ville dere legge til ?

Jeg bruker pcen min til gaming og videoredigering og bilderedigering.

Kjøp hovedpc'en min, så er du inne på det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...