Morten HS Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Den er for det meste PErfekt!!! Ingen ting å utsette på den! Lenke til kommentar
akseln Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bra telefon. Lurer på om noen har prøvd å laste over JPG bilder fra PC til telefonen? Jeg lastet over en JPG fil i formatet 640x480, men får ikke åpnet filen på telefonen ("feil format"). Prøvde med GIF, og det gikk helt fint. Har lastet over flere jpg-filer til telefonen uten problem, men de har ikke vært så store som 640x480. Har både overført via pc-suite samt vedlegg på mail. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg kjøpte akkurat en telefon med ferdig netcom mms og gprs innstillinger, men jeg blir spurt om brukernavn og passord hele tida.. jeg trykker bare ok så går det fint, men det er jo irriterende. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
oyvindtr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 [quote name='lmopheim' date='03/11/2003 : 19:27'] Har lastet over 6Mb jpg-filer uten problem. Størrelsen ble ca 75 Kb på telefonen. Viktig å bruke bildeoverføringsprogrammet i Nokia PC Suite. [/quote] Ja, bruker PC Suite. Problemet mitt er sansynligvis formatet på JPG filen... Den aksepteres ikke på telefonen. I hvilket program har du generert dine JPG filer, hvor mye komprimerer/reduserer du dem? Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Geircr: Gå på "verktøy/innst./tilkobling/tilgangspunkter/*GPRS WAP innstilling*/" og sett "bekreft passord" til nei. Tror det vil løse problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå