jorn_:-D Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 er det noen som har merket noe negativt med 6600? eller er det meste perfekt? Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det var noen her som pratet om noen døde pixler på skjermen, ellers perfekt..! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 men d er nok mange som har hatt litt "startproblemer" bare se på forumet, finnes ca.10 poster med folk som har hatt litt trøbbell.. (se på de siste 3 sider med poster som dekker ca. siste 1-2 ukene) Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 jeg mener om det har hvert noe store problemer? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ... litt unormalt at du kjøper deg en mobil som slutter å virke med EN GANG da.... eneste er nok d som <Morten HS> nevnte om den fyren som fikk en god del døde pixler på skjermen... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Fonen funker aldeles nydelig! Eneste aberet er at jeg f... ikke får opp GPRS og MMS... *Vente på auto-oppsett* :grine: Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har oppdaget at jeg også har en "død" piksel på min 6600. Den er oøerst i venstre hjørnet akkurat der bildet av en person på kontaktlisten kommer da du blar igjennom kontaktene. Dette problemet har vært før og jeg tror nokia var litt for rakse i svingen men lanseringen av 6600, men den lille røde prikken plager ikke meg. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ingen døde pixler, alt virker som det skal, nyyydelig telefon. Gikk fra 3 år gammel 6210 til 6600 så overgangen var enorm. Ja det har vært vanskelig å få MMS, WAP, Opera/Internett, Epost, osv til å virke som det skal, ikke telefonen sin feil. Netcom har nå alt på plass. (bortsett fra auto oppsett, manuelt funker fint). Telenor har mms oppe og wap/internett kommer i midten av november Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ingen døde pixler her heller. Og alt fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 jeg tror nokia var litt for rakse i svingen men lanseringen av 6600, men den lille røde prikken plager ikke meg. Tror nok ikke det hadde hjulpet om de hadde utsatt den i en måned eller to. Døde piksler er normalt på slike skjermer. På LCD skjermer til PC tror jeg faktisk ikke at en eller to døde piksler er god nok grunn til å få byttet (varierer jo selvsagt fra butikk til butikk). Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 jeg tror nokia var litt for rakse i svingen men lanseringen av 6600, men den lille røde prikken plager ikke meg. Tror nok ikke det hadde hjulpet om de hadde utsatt den i en måned eller to. Døde piksler er normalt på slike skjermer. På LCD skjermer til PC tror jeg faktisk ikke at en eller to døde piksler er god nok grunn til å få byttet (varierer jo selvsagt fra butikk til butikk). Sant, men man har retur rett... Så da er det jo bare å levere den tilbake og kjøpe en på nytt Men nå som dette har blitt tatt opp så bør de som vurderer å kjøpe en slik telefon teste den i butikken før de tar den med seg... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det negative jeg merket daa jeg testet mobilen sist uke var at den var litt treig i menyen etter min mening, men mulig jeg er pirkete. Synes skjermen var herlig, og telefonen i seg selv var også en fantastisk opplevelse. Men så er det første gang jeg får lov å holde på med en Series60-telefon med et bra design. En annen negativ ting jeg mente å få med meg var at det stod Nokia på telefonen, det kunne den vært for uten Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 En annen negativ ting jeg mente å få med meg var at det stod Nokia på telefonen, det kunne den vært for uten Så barnslig du er. "åneeeeeei, det står nokia og ikke sony ericsson, å huff, nei ååå det er negatiiivt" : Grow up! Lenke til kommentar
akseln Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Telenor har mms oppe og wap/internett kommer i midten av november Det skal vel være omvendt - at wap/internett fungerer nå og MMS kommer i midten av november :nice: Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 QUOTE Telenor har mms oppe og wap/internett kommer i midten av november Det skal vel være omvendt - at wap/internett fungerer nå og MMS kommer i midten av november Har du faktisk helt rett i. Sorry my mistake (har netcom selv) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 En annen negativ ting jeg mente å få med meg var at det stod Nokia på telefonen, det kunne den vært for uten Så barnslig du er. "åneeeeeei, det står nokia og ikke sony ericsson, å huff, nei ååå det er negatiiivt" : Grow up! Håper du var like seriøs med det utsagnet ditt som jeg var med det du quota av meg. Lenke til kommentar
oyvindtr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Bra telefon. Lurer på om noen har prøvd å laste over JPG bilder fra PC til telefonen? Jeg lastet over en JPG fil i formatet 640x480, men får ikke åpnet filen på telefonen ("feil format"). Prøvde med GIF, og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har lastet over 6Mb jpg-filer uten problem. Størrelsen ble ca 75 Kb på telefonen. Viktig å bruke bildeoverføringsprogrammet i Nokia PC Suite. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har ikke kommet med noen utsagn eller meninger om 6600, jeg. Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har ikke den selv, men lest masse på diverse forumer. Konklusjon: KJØP IKKE DEN (som smartphone). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå