Gå til innhold

6600? er det noen som har merket noe negativt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har oppdaget at jeg også har en "død" piksel på min 6600. Den er oøerst i venstre hjørnet akkurat der bildet av en person på kontaktlisten kommer da du blar igjennom kontaktene. Dette problemet har vært før og jeg tror nokia var litt for rakse i svingen men lanseringen av 6600, men den lille røde prikken plager ikke meg.

Lenke til kommentar

Ingen døde pixler, alt virker som det skal, nyyydelig telefon. Gikk fra 3 år gammel 6210 til 6600 så overgangen var enorm.

Ja det har vært vanskelig å få MMS, WAP, Opera/Internett, Epost, osv til å virke som det skal, ikke telefonen sin feil.

Netcom har nå alt på plass. (bortsett fra auto oppsett, manuelt funker fint).

Telenor har mms oppe og wap/internett kommer i midten av november :D:D:D

Lenke til kommentar
jeg tror nokia var litt for rakse i svingen men lanseringen av 6600, men den lille røde prikken plager ikke meg.

Tror nok ikke det hadde hjulpet om de hadde utsatt den i en måned eller to. Døde piksler er normalt på slike skjermer. På LCD skjermer til PC tror jeg faktisk ikke at en eller to døde piksler er god nok grunn til å få byttet (varierer jo selvsagt fra butikk til butikk).

Lenke til kommentar
jeg tror nokia var litt for rakse i svingen men lanseringen av 6600, men den lille røde prikken plager ikke meg.

Tror nok ikke det hadde hjulpet om de hadde utsatt den i en måned eller to. Døde piksler er normalt på slike skjermer. På LCD skjermer til PC tror jeg faktisk ikke at en eller to døde piksler er god nok grunn til å få byttet (varierer jo selvsagt fra butikk til butikk).

Sant, men man har retur rett... Så da er det jo bare å levere den tilbake og kjøpe en på nytt :D

Men nå som dette har blitt tatt opp så bør de som vurderer å kjøpe en slik telefon teste den i butikken før de tar den med seg...

Lenke til kommentar

Det negative jeg merket daa jeg testet mobilen sist uke var at den var litt treig i menyen etter min mening, men mulig jeg er pirkete. Synes skjermen var herlig, og telefonen i seg selv var også en fantastisk opplevelse. Men så er det første gang jeg får lov å holde på med en Series60-telefon med et bra design. En annen negativ ting jeg mente å få med meg var at det stod Nokia på telefonen, det kunne den vært for uten ;)

Lenke til kommentar
En annen negativ ting jeg mente å få med meg var at det stod Nokia på telefonen, det kunne den vært for uten  ;)

Så barnslig du er. "åneeeeeei, det står nokia og ikke sony ericsson, å huff, nei ååå det er negatiiivt" :p:

Grow up!

Håper du var like seriøs med det utsagnet ditt som jeg var med det du quota av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...