Latias Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Det gjelder bare kamper som starter til samme tidspunkt. Nei. 13. runde Premier League Southampton 17.30 Everton TV 2 Sport Premium 13. runde Premier League Man. United 17.30 West Ham TV 2 Sport Premium 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Okei, da aner jeg ikke. Ikke klag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Man United - West Ham sendes ikke på TV i England, sånn sett har vi som regel bedre tilbud gjennom TV2 enn de har over Nordsjøen hvor færre kamper sendes live. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) Efit:feil tråd Endret 27. november 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hva skjer med at kun én av dagens kamper går på TV? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hva skjer med at kun én av dagens kamper går på TV? Det kan kun vises en kamp som spilles samtidig. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Hva skjer med at kun én av dagens kamper går på TV?Det kan kun vises en kamp som spilles samtidig.Gjelder ikke dette kun på lørdager? Det har da blitt vist flere kamper samtidig før. Søndager f. eks. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Mener de endret på det før denne sesongen! At det ikke bare skulle gjelde lørdagskamper, men også midtukekamper! Endret 14. desember 2016 av -lemoncake Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 de endret det ja, helt komisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 For en fantastisk avgjørelse. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 2 av 10 kamper tv sendte denne runden, super greie. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Det funker sikkert bra og. Tipper det står mange hundretusen utenfor hver stadion i England i kveld. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg tror hovedbegrunnelsen er EU-regler som forhindrer PL i å nekte utenlandske leverandører av parabol-TV å sende over hele Europa. De ønsker å prisdiskriminere, altså å ha forskjellige priser i forskjellige markeder. Det kan de gjøre, men da kan de ikke nekte engelske kunder eller puber å ta inn greske TV-kanaler. Om hvert enkelt land bare får sende én kamp blir det dyrt å gjøre det på den måten likevel. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 (endret) Konsekvensene av å strupe tilbudet med så enorm etterspørsel er jo at svært mange tyr til streaming uansett. Jeg personlig meldte meg på en streamingside og betaler brøkdelen av Sumo med bedre kvalitet. Kan ikke si jeg sitter med dårlig samvittighet. Så spørs det jo hvor lenge den gleden varer. Endret 14. desember 2016 av Liquidkey Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Det funker sikkert bra og. Tipper det står mange hundretusen utenfor hver stadion i England i kveld.Kunne ikke sagt det bedre selv. Det verste er jo at gjøkene i FA tror dette vil gjøre interessen for PL og det å gå på kamp større. Eneste det gjør er å minske den europeiske interessen for PL samt sørge for at flere og flere bruker streamingtjenester og dermed også at pengene ikke går til tv tilbyderne. Dette kommer nok også til å ha en del å si for rettighetsforhandlingene og hvor mye kan få for rettighetene etterhvert som tv tilbyderne ser at de ikke får igjen det de bruker for å kjøpe rettighetene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Man kan si hva man vil, men de tjener penger som bare det slik de holder på. Min personlige grense er nådd for hva jeg er villig til å betale for et produkt som blir dårligere og dårligere mtp utvalg av kamper etter hvert som årene går. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Synes FA og tv-selskapene skylder oss mer. Forstår at få kamper vises på tv i England, men ikke her. Alle kampene blir jo tv-produsert uansett. Tviler på at problemet med puber i England som viste kamper fra utlandet var veldig stort. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Man kan si hva man vil, men de tjener penger som bare det slik de holder på. Min personlige grense er nådd for hva jeg er villig til å betale for et produkt som blir dårligere og dårligere mtp utvalg av kamper etter hvert som årene går. Enn så lenge gjør de det ja. TV-tilbyderne ser jo dette i et 3-års perspektiv og byr utifra dette. Når neste runde kommer har nok en god del flere kunder droppet premium kanaler og dårlige online tilbud til fordel for "ulovlig" streaming. Jeg tror ikke denne kurven kommer til å fortsette oppover mer enn maks 2 "tilbudsrunder" til: Edit: Dette er for UK. I tillegg kommer Europa, USA og Asia (flere også, men dette er de største markedene for PL) Endret 15. desember 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Er det ikke slik at grunnlaget for denne innføringen er regelen om at de ikke kan vise fotball før et bestemt klokkeslett på TV i England? Og pubene bgynte å ta inn utenlandske tv-kanaler og dermed fikk de engelske tv-kanalene et dårligere utgangspunkt? Jeg er ikke så engasjert i engelsk politikk, men hvis dette er kjernen i problemet håper jeg virkelig denne utdaterte regelen fjernes. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Det er vel ting som tyder på at det er skjedd en ganske stor forflytning av abonnenter fra de offisielle tjenestene og over på alternative streamingtjenester? Inntrykket mitt er at folk forlater Tv2 i stor grad og finner et vel så godt produkt på de mange streamingtjenestene som tilbyr Premier League m.fl ? Når selv min far, som i alle år har vært trofast til Premier League pakka på tv har tatt i bruk KODI og alternativ streamingkilde, så vil jeg tro det sitter en del folk der ute som har skjønt det samme. Produktet man får nå er rett og slett for dårlig til prisen og veien til alle kampene, i HD, til en billigere penge, er faktisk ganske kort. Jeg har også vært trofast betalende Premier League kunde i alle år, men i år koster det mer enn det smaker. Har byttet tjeneste og ser meg ikke tilbake. Tv2 taper på dette i første omgang og på lang sikt er håpet at dette kan medføre økte krav fra tv distributørene. Slik det føles nå sitter de som nikkedukker med åpne lommebøker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå