Jotun Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nå gikk det et lys opp for meg. Navnehistorikk er greit. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tror du snakker tull Colin. Mener at United.no hadde en sak for noen måneder siden hvor de skrev at de igjen hadde flere medlemmer enn Liverpool hadde. Så ut i fra din logikk burde vel Man Utd ALLTID vises foran Liverpool da. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Da kan du finne kilde Espp. Enkelt. De som får flest visninger burde alltid bli prioritert, ja... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 I følge supporterunionen er United størst. http://www.supporterunionen.no/ Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Er jo faen ikke oppdatert. God kilde emils! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Takk for det, for det er samme kilde som TV2, VG osv. bruker når de skal omtale supporterklubber. United oppdaterer kun medlemstallene sine i Mai så da ser man at United har flest. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Ja, vi får bare vente å se siden ManUtds supporterklubb ønsker å holde det hemmelig frem til da. Men utifra informasjonen vi har idag så har Liverpool flest supportere i supporterklubben. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Er jo faen ikke oppdatert. God kilde emils! Hva er det som er oppdatert da? Sist Liverpool gikk ut med tall var rundt august. Usikker på om det var noe offisielle greier. Det eneste som er oppdatert er visninger hos TV2. Og argumentet du bruker for at United har blitt prioritert 2 ganger er pga. tabellplassering, men uten at jeg har noen tall på dette så er jeg villig til å påstå at vi også ble prioritert forrige sesong (ihvertfall før sesonginnspurten). Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Ja, vi får bare vente å se siden ManUtds supporterklubb ønsker å holde det hemmelig frem til da. Men utifra Tinformasjonen vi har idag så har Liverpool flest supportere i supporterklubben. Det har alltid vært vanlig praksis å offentliggjøre det i mai. Det var bare en så stor greie for Liverpool da medlemstallet oversteg 40k etter sommeren at det måtte offentliggjøres med store saker i media og sånt. Tror uansett at disse hurraropene fra Liverpool sin side har fått enda flere til å melde seg inn i Uniteds supporterklubb. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Da kan du finne kilde Espp. Enkelt. De som får flest visninger burde alltid bli prioritert, ja... Værsågod! http://www.united.no/medlem/profil/registrer De siste tallene jeg fant fra Liverpool er 40795 (VG) og 40400 (liverpool.no). Da regner jeg med at du støtter at Man Utd alltid skal vises framfor Liverpool siden vi er størst i Norge, og at det er av en vanvittig stor betydning. Halleluja hvor digg............. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Hvis du har sett hva jeg har skrevet er det tydelig hva jeg mener. Må du ha det inn med t-skje? Supporterklubbens tall er en indikator, og om det stemmer at Man Utd har flere i supporterklubben er det sannsynlig at de også får flere visninger hos tv2. Og ja, de som får flest visninger bør prioriteres. Hallelujah.......... Endret 1. februar 2015 av Colin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Dette må være den mest idiotiske diskusjonen jeg har sett her på lang, lang, lang tid. Hvem i helvete bryr seg om hvilke tall supporterklubbene har, og hvordan i alle dager er det relevant til tv2 sine sendinger?? Jeg syntes direkte synd på hjernen min som leste gjennom dette. Endret 3. februar 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Så, du berZerk, tror ikke at, la oss si, en forskjell på 25000 medlemmer i en supporterklubb kontra en annen, har noe å si for hvilke kamper som får flest visninger hos tv2? Hva er så idiotisk med å anta at klubber med større medlemstall får flest visninger på kamper sendt på tv? Venter spent på ditt gudelige svar. Men å kommentere, det måtte du. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Det som er så idiotisk er at forskjellen mellom United og Liverpool er liten, og det at om man ikke er villig til å betale for medlemskap i klubben er ikke det samme som at man ikke er villig til å betale for å se PL. Er selv medlem, men har knapt tatt utnytte av de ekstra fordelene så jeg kommer nok ikke til å være i hast for å fornye medlemskapet. Men jeg kommer likevel til å se på alle kampene. Det går jo an å argumentere for det samme om Liverpool, men medlemstallet hos dere har vært klart mindre over mye lenger tid at det er tvilsomt at hele medlemsøkningen skyldes nye supportere. Og de som er nye supportere er sannsynligvis små barn som akkurat har valgt seg et lag. Tviler på at de er villige til å betale rundt 300kr per måned for Sumo.. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Ja, det blir spekulasjoner. Tv2 bør prioritere det folket vil ha, og ikke velge utifra subjektive følelser eller hvor et lag befinner seg på tabellen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Og jeg er sikker på at folket vil ha United og Liverpool. Og siden det er 2 prioriteringer til United mot deres 1 så tror jeg de får flest visninger på United. Sikkert ganske jevne tall, men United har egentlig alltid blitt prioritert først og vi ville sannsynligvis ha blitt det forrige gang også hvis de to første gangene ikke hadde hendt da det har vært mye klaging mot TV2 fra Liverpool-fans. Tror også at siden motstanderen deres lå mye høyere enn vår (20.) så viste de heller dere denne gangen. Helt grei avgjørelse tbh siden det er de to klubbene med de klart største fanbasene i Norge og vi hadde hadde allerede 2 prioriteringer samt. at det ikke var mange som forventet noen ny overraskelse av Leicester denne gangen. Men fortsatt en teit regel. Er det slik i for eksempel Tyskland? Tviler. Ville ihvertfall ha overrasket meg. Tydelig hva som er mest interessant for FA. De går glipp av litt penger og da er det krise. Dette er jo til og med ligaen som drar inn mest penger i verden. Gjerrige idioter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Så, du berZerk, tror ikke at, la oss si, en forskjell på 25000 medlemmer i en supporterklubb kontra en annen, har noe å si for hvilke kamper som får flest visninger hos tv2? Hva er så idiotisk med å anta at klubber med større medlemstall får flest visninger på kamper sendt på tv? Venter spent på ditt gudelige svar. Men å kommentere, det måtte du. Det komiske du har sagt er at TV2 burde kun vise kamper fra de med mest supportere, dette hørtes veldig smart ut når målet deres er å ha flest kunder. Sammenligningen med supporterklubbene er helt bakmål, det er et produkt som kjøpes. Er produktet dårlig har de færre kunder, det betyr ikke at det er mindre supportere. Selvfølgelig er Liverpool og United størst i Norge, det betyr ikke at Arsenal aldri burde bli prioritert på 16:00 kampen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Så, du berZerk, tror ikke at, la oss si, en forskjell på 25000 medlemmer i en supporterklubb kontra en annen, har noe å si for hvilke kamper som får flest visninger hos tv2? Hva er så idiotisk med å anta at klubber med større medlemstall får flest visninger på kamper sendt på tv? Venter spent på ditt gudelige svar. Men å kommentere, det måtte du. Det komiske du har sagt er at TV2 burde kun vise kamper fra de med mest supportere, dette hørtes veldig smart ut når målet deres er å ha flest kunder. Sammenligningen med supporterklubbene er helt bakmål, det er et produkt som kjøpes. Er produktet dårlig har de færre kunder, det betyr ikke at det er mindre supportere. Selvfølgelig er Liverpool og United størst i Norge, det betyr ikke at Arsenal aldri burde bli prioritert på 16:00 kampen. Riktig. Man får flest kunder ved å prioritere de som får flest visninger. Å prioritere Arsenal mot midt-på-treet lag når enten Liverpool/Man Utd spiller burde ikke være et spørsmål engang... Hvorfor ikke prioritere det folk vil se? Og jeg er sikker på at folket vil ha United og Liverpool. Og siden det er 2 prioriteringer til United mot deres 1 så tror jeg de får flest visninger på United. Sikkert ganske jevne tall, men United har egentlig alltid blitt prioritert først og vi ville sannsynligvis ha blitt det forrige gang også hvis de to første gangene ikke hadde hendt da det har vært mye klaging mot TV2 fra Liverpool-fans. Tror også at siden motstanderen deres lå mye høyere enn vår (20.) så viste de heller dere denne gangen. Helt grei avgjørelse tbh siden det er de to klubbene med de klart største fanbasene i Norge og vi hadde hadde allerede 2 prioriteringer samt. at det ikke var mange som forventet noen ny overraskelse av Leicester denne gangen. Men fortsatt en teit regel. Er det slik i for eksempel Tyskland? Tviler. Ville ihvertfall ha overrasket meg. Tydelig hva som er mest interessant for FA. De går glipp av litt penger og da er det krise. Dette er jo til og med ligaen som drar inn mest penger i verden. Gjerrige idioter. Hvis United får mer visninger enn Liverpool på slike dager så burde de bli prioritert. Hadde vært greit å visst tallene for nå kan vi bare spekulere hva vi tror. Regelen er uten tvil idiotisk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Meh. Helt greit at vi ikke ble prioritert forrige gang. Ingen storkamp og siden det er så mange Liverpool-fans i Norge så er det forsvarlig. Arsenal har også en del fans, men ikke så mange som United og Pool så sjansen for at vil bli prioritert over oss er nok liten. Men hvis United eller Pool møter et bunnlag, mens Arsenal møter et midt-på-treet-lag som f.eks. WH eller Swansea 1600 på en lørdag så er det kanskje like greit å vise en slik kamp isteden en gang iblant. Det burde uansett være sånn at bare en storklubb (topp 5 fans i UK elns) kan spille kamp lørdag 1600. Så mye som vi betaler så skal man kunne forvente å ihvertfall å få kunne se alle kampene til de store klubbene og de i toppen. Ellers får de faen meg ikke ta så mye penger for rettighetene. Er jo oss som faktisk gjør den ligaen populær og innbringende som må betale så mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Ser dere ikke sammenhengen med at hvis de varierer tilbudet så tilfredstiller de mer enn en supportergruppe, og kan til gjengjeld få flere abonnenter? Tanken om å kun prioritere ett lag virker for meg hakket over idiotisk, målet dems er å få et bredt publikum. Kamper som burde bli prioritert i rekkefølge: 1. United 2. Liverpool 3. Arsenal 4. Chelsea til tider, viss storkamp. Det vil ikke si kun United. Endret 3. februar 2015 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå