Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir bare usikker på disse tegnene fra han. Råd , og tips...

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en mann i 6 måneder. Jeg forstår fremdeles ikke hva han egentlig ønsker, og går alltid rundt og er usikker.

Jeg har vært uheldig i kjærligheten noen ganger, og nå føler jeg at jeg ser mye av de samme tegnene som jeg har sett tidligere.

De signalene som får meg til å få dårlig magefølelse er følgende:

1. Han virket ivrig ut på å fortelle om sine følelser, og hvor forelsket han var i starten, men etter en stund så snakker han aldri om følelser lenger. Han snakker bare på en vanlig vennskapsmåte. Vi møtte hveandre hele tiden, gjorde alle kjærlighetsting, men han snakker ikke om følelsene sine, og heller ikke om fremtid. Jeg tør ikke å ta opp temaene for jeg har forsøkt litt men det virker som om han ikke vil snakke om det, og blir mer tilbakeholden...

2. Han har kontakt med en dame fra fortiden som han aldri gir slipp på.Hun er hans venninne for resten av livet sier han. Jeg godtar det, men jeg føler meg litt mistenksom på at han og hun ikke er ferdige.

3. Spurte han i dag om å gå en tur, men da sa han nei at han var for trøtt, og sa ikke mer om det. Foreslo ikke noe annet. Dette har skjedd før, for så at han plutselig foreslår noe nytt. Men jeg blir bare usikker, og lurer på om det blir galt av meg å håpe på noe mer med han når han er sånn. Hvis han var interessert så kunne han jo foreslått noe annet.

Hvordan ville dere forholdt dere til en dame eller mann som dere datet som oppførte seg sånn som dette? Jeg og han er enig i at vi skal kun date hveandre, men jeg begynner jo nesten å tenke på om jeg burde bare gå videre for det ser jo ikke ut til at han er interessert i meg. Hva sier dere?

Anonymous poster hash: b62a7...4b2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv et par uker å behandle ham på samme måte. Vær litt tilbaketrukket. Ikke snakk om følelser eller ta initiativ til å finne på ting sammen. Finn på ting på egen hånd. Har du lyst til å gå en tur, gjør det alene. Ikke spør om han vil være med.

Samtidig: Smil og vær hyggelig, både mot ham og andre. Vis at du trives, selv om du ikke gjør det.

Endret av Kalevala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøv et par uker å behandle ham på samme måte. Vær litt tilbaketrukket. Ikke snakk om følelser eller ta initiativ til å finne på ting sammen. Finn på ting på egen hånd. Har du lyst til å gå en tur, gjør det alene. Ikke spør om han vil være med.

Samtidig: Smil og vær hyggelig, både mot ham og andre. Vis at du trives, selv om du ikke gjør det.

Genialt. Å gå rundt og fake er nok akkurat det som skal til for å løse dette :roll:

• Liker 3
Lenke til kommentar

God ide :) Jeg skal behandle han på samme måte. Jeg oppfører meg mer tilbaketrukket, og skal ikke ta intiativ til å finne på ting sammen. Nå er det hans tur. Jeg lever bare en gang. Så nå har jeg tenkt å prøve selv om jeg har det tungt med følelesene mine, og gå turer alene, uten å spørre om han blir med. Gjøre ting alene som er bra for meg, og kose meg. Han må ta intiativet nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Genialt. Å gå rundt og fake er nok akkurat det som skal til for å løse dette :roll:

Jeg er bare nødt til å leve livet mitt på best mulig måte de neste dagene. Jeg har bestemt meg for å behandle han som en venn på nettet, men jeg tar ingen intativ til treff. Det må han gjøre. Jeg må også finne på ting som gjør at jeg har det bra, tiltross for denne situasjonen. Jeg er ganske lei meg for at situasjonen er slik. Men jeg prøver mitt beste for å takle det :)

Lenke til kommentar

Det stemmer. Jeg har blitt ganske såret før. Men derfor så er jeg veldig ute etter å lese signaler som kan tyde på uinteresse. Og her leste jeg først en overaskende stor interesse for så at han ikke virker så interessert ut allikevel. Men har bestemt meg for å bevare han som venn på nettet. Og at han må ta intiativ hvis han vil møte meg. Nå er det hans tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...