Mr_Tiger Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Har litt problemer med dette. Har installert RFXtrx433 i henhold til manualen. Har brukt samme port som i hs2 og huket av for samme protokoller jeg brukte i hs2. Når det gjelder export av devicene fra hs2 til hs3 fulgte jeg manualen. Har fått alle devicene over til hs3, disse kan jeg nå de under devicelisten i hs3...men, problemet er at ingen av de virker:( Endret 1. februar 2015 av Mr_Tiger Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Eksprimenter med å bytte port. Kikk også på LED'ene på RFXtrx når du sender Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 ... og gå inn på en output device og sjekk om det faktisk er valgt en transmitter. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Eksprimenter med å bytte port. Kikk også på LED'ene på RFXtrx når du sender Har litt vanskelig for å forstå at porten skal være feil. Hspro og hs3 blir kjørt på samme maskin og på hs2 fungerer det utmerket. Har heller ikke flyttet usb-porten til RFXtrx433 heller. Ser at input devicene(f.eks temp.følere) har housecode # 1 og oppover på hs2, mens på hs3 er de I 1 og oppover (s for securety). Men, de har samme nummer på house codene. etter exporten fra hs2 til hs3. Endret 1. februar 2015 av Mr_Tiger Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 ... og gå inn på en output device og sjekk om det faktisk er valgt en transmitter. Der står det X_TRX[1]Q etter Transmitter(gikk inn på en nexa AC modul)) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Som Fermate spurte om: Lyser RFXtrx433 når du trykker på "On" eller "Off"? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Ser ut som jeg begynner å få liv i noen av utstyret:) Men, ser at f.eks noen av temp.følerene kommer opp med en av/på funksjon..d.v.s at en tempføler kommer opp med en som viser temp. , en som viser batteri verdi, og en som man kan slå av/på og av/på for grupper. Alle dørsensorene virker fremdeles ikke(nexa door sensor), etter prosedyren med export fra hs2 til hs3 har de også sluttet å virke i hs2?..merkelig. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Har fått dørsensorene til å virke også. Feilen var den enkle grunn av at batteriene var dårlige. Ganske utrolig at 6 dørsensorer går tom for strøm i løpet av 1-2 dager. De er riktignok kjøpt på samme dag, så de kommer nok fra samme bach...men ganske utrolig Men de kommer også opp med on/off knapper.... Endret 2. februar 2015 av Mr_Tiger Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Men de kommer også opp med on/off knapper.... Det mener jeg det skal være en innstilling for. Jeg kunne fortelle deg hvor den var i HS2... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Men de kommer også opp med on/off knapper.... Det mener jeg det skal være en innstilling for. Jeg kunne fortelle deg hvor den var i HS2... HS2 er historie nå prøver og oppdatere til HS3. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 For meg også, men jeg vet ikke hvor akkurat den innstillingen er i HS3. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 -.Bernt, følger han med på et forum som man kan spørre om slike ting. eller er det enkleste å kontakte [email protected] Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Han følger med innimellom, men er det noe som "brenner" så send epost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå