Jensen 1 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg kjøpte en Amd athlon xp 2800+ 512Kb Boxed. Når jeg starter maskinen og setter den i bios viser cpu tempraturen ca 35 grader og når jeg lar den gå i 5 min går tempen opp til 77 grader med kabinettdøra oppe. Her må det være noe sinsykt galt ? Noen som har gode forsla på hva det kan være ? Lenke til kommentar
Jensen 1 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Nei det har jeg ikke mulig jeg må prøve det i morgen . Jeg syntes tempen er spå lt for høy når jeg har kjøpt boxed. Jeg har heller ikke kjøpt chassisfan mulig det ligger der og? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har du festet kjøleribben riktig? Får den god kontakt med cpu? Lenke til kommentar
Jensen 1 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Ja den sitter godt på cpu, men mulig den sitter feil vei hvis du skjønner. prøvde på nytt nå og med varanda døra oppe vil tempen ikke under 70 grader. Lenke til kommentar
Jensen 1 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 pokker , tok av kjøleribba og selvfølgelig var den feil vei. Det ser ikke ut som om det er noen hakk men det er bobler i tapen og litt møkk på cpu. Har jeg slengt 1800,- ut av vinduet ? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Bobler i tapen?? Glemte du å ta av tapen over thermalpaden? Lenke til kommentar
Jensen 1 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Nei, tok av tapen men det skal da være et belegg i mellom ? Lenke til kommentar
Jensen 1 Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Selvfølgelig hadde jeg satt kjøleribba feil vei. Snudde den og nå går ikke tempen over 50 grader. Hurra Er det noen som vet hvorfor det er bare meg som har advarsel linje på siden og innleggene står fast på 9 stk? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 alle har advarsellinje... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Burde egentlig vært bedre advarsler på kjøleribbene slik at slike tabber kunne ungås. Eventuelt ha 4 fester på den ene siden og tre på den andre med litt forskjellig størrelse slik at den kun går en vei. Men nå er jo socket A på vei ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå