Gjest Bruker-369050 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg har masse flass i håret. Har seboreisk eksem i ansiktet så lurer på om dette kanskje henger sammen. Jeg har låst meg litt fast i økologiske produkter og vil gjerne bruke silikonfritt og sls fri produkter, men samtidig sliter jeg med å finne shampoer som ikke stripper håret mitt for fukt. Vurderer å gå tilbake til vanlig butikksjampo for har ikke råd til å drive å teste ut hele tiden og oppleve skuffelser for håret. :-)Kan noen gi meg noen råd? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det finnes mange sjampoer for tørr hodebunn/flass - det lureste du gjør er nok å g til en frisør for å få noen tips - vanlig sjampo du kjøper i butikk er ofte litt sterk og gjør hodebunn enda tørrere! Lykke til! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Selukos Fungoral Selsun Første er billigst, og fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hadde selv mye flass og kløe i hodebunn før, brukte først fungoral med god effekt men den er litt sterk. Nå bruker jeg rett og slett bare head & shoulders - shampoo & balsam. Den har visst noe som skal rense hodebunnen ofte skånsomt istedet for grundig sjeldent, så nå har jeg aldri flass m.mindre jeg slutter å bruke den vel og merke. Kommer krypende tilbake hvis jeg bytter shampoo en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå