deo123 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg leter etter en plass å kjøpe AMD Athlon XP-M Mobile 2400+ med Barton kjerne helst, men jeg finner ingen web shop som har, er det noen som vet ? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hvis du tenker på AMD Athlon XP-M Mobile 2400+ løst,slik som desktop cpu`er så må jeg nok skuffe deg.Man kan ikke få kjøpt slike løst.Jeg har ivertfall ikke lest/hørt at man kan gjøre det.Eller tenker på en laptop med AMD Athlon XP-M Mobile 2400+? Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har søkt endel på nettet, og man får kjøpt dem løst i USA i alle fall. De ligger på omlag $100 for en CPU. Jeg er kun ute etter prosessoren. Her er en plass hvor den selges: http://www.ewiz.com/detail.php?name=AMH24FQQ4C Jeg vet at Itbutikken.no har hatt dem for noen måneder siden, men de finnes ikke lenger i sortimentet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har søkt endel på nettet, og man får kjøpt dem løst i USA i alle fall. De ligger på omlag $100 for en CPU. Jeg er kun ute etter prosessoren. Her er en plass hvor den selges: http://www.ewiz.com/detail.php?name=AMH24FQQ4C Jeg vet at Itbutikken.no har hatt dem for noen måneder siden, men de finnes ikke lenger i sortimentet. Da tok jeg visst feil da. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg vet at Itbutikken.no har hatt dem for noen måneder siden, men de finnes ikke lenger i sortimentet. Ring dem eller send en mail, så kan de sikkert skaffe en prosessor for deg. Ville også ringt Quad.no. Jeg har erfart at de er svært behjelpelige med å skaffe utstyr de ikke har, så det skulle ikke forundre meg om de kan skaffe den cpuen du er ute etter. De har også meget god service, i motsetning til itbutikken. btw, hva er det du skal med prosessoren alene? Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har sendt mail til endel butikker. Hva jeg skal med prosessoren? Jeg undersøker litt hvordan det er å kjøre denne prosessoren i en SN41G2, Shuttle barebone. Jeg vil ha en prosessor som utvikler lite varme, og som kan kjøres kjølig i et slik kabinett. Og, om PowerNow og speedstep delen av prosessoren hadde funket ville det vært helt yppelig. JEg er noe usikker på det, men undersøker litt. Denne prosessoren har ikke låste muiltipliers. Men jeg er noe usikker på om du må ha et spesiellt hovedkort for å kunne variere multiplyer via windows ettersom hvor mye cpu kraft som trengs.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Denne prosessoren har ikke låste muiltipliers. Det har ingen amd XP prosessorer... Hvis du får den til klokker du cpuen ned, og setter volt'en til lavest mulig. Da blir det fint lite varme. Speedsteep tror jeg du vil slite med å få til å fungere, men lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå