Gå til innhold

Anti-Earth Hour 2015


Anbefalte innlegg

Anti-Earth Hour 2015 electric-power-plug-icon-clip-art-5907.j

 

Hei.

 

Jeg er sikkert ikke alene om å ha sittet alene å brukt litt ekstra strøm denne timen litt i protest mot selve arrangementet.

 

Dette er hva wikipedia sier om saken:

"Earth Hour er en verdensomspennende symbolsk markering der folk over hele verden blir oppfordret til å slukke lyset en time for klimaet. Det er naturvernorganisasjonen WWF (World Wide Fund for Nature) som står bak kampanjen, som ble avholdt for første gang i Australia. Den symbolske markeringen har som formål å øke bevisstheten rundt klimaproblematikken ved å få privatpersoner, virksomheter, myndigheter og organisasjoner til å slå av elektrisk lys i én time."

http://no.wikipedia.org/wiki/Earth_Hour

 

Dette er hva jeg sier om saken:

Earth Hour er en time hvor folk reduserer sin egen levestandard for å tilfredsstille sin egen samvittighet slik at dem spiller å faktisk gjøre noe med problemet. Man kan vel også spør seg hvorvidt det har noen hensikt å droppe dusjen kl 21 for så å heller dusje kl 22.

 

Så, jeg inviterer dere herved til å delta på min Anti-Earth Hour 2015 den 28. mars kl 20.30–21.30

 

Målet er å bruke mest mulig strøm på dette tidspunktet for å ødelegge statistikken i mest mulig grad og vise vår avsky mot denne liksom-miljøbeviste tradisjonen.

 

Hvem er med meg?

 

mvh Meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...