Star Fox Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Settingen i Majora's Mask foregår ikke i Hyrule, men i Termina. Sånn forresten. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Er spent å se hvilken score The Order 1886 får og er også spent til Oddworld på PC. Dying Light er foresten ikke nevnt i begynnelsen av artikkelen og det var fra Januar. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Tror jeg er blitt for kravstor for det eneste spillet jeg gleder meg til er Grim Fandango. Zelda kunne jeg godt tenkt meg, men ikke på en liten håndholdt konsoll. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Tror jeg er blitt for kravstor for det eneste spillet jeg gleder meg til er Grim Fandango. Zelda kunne jeg godt tenkt meg, men ikke på en liten håndholdt konsoll. Grim Fandango Remastered er allerede ute, release var 27. januar. Endret 3. februar 2015 av Malmern Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 *Sitter og venter på Suikoden 1 og 2 på PSN* 1 Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Allerede forhåndsbestilt Homeworld Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå