AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hei. Har i ca. et halvt år nå hatt hovne lymfeknuter på halsen og i nakken. Jeg var hos legen i fjor høst, og han trodde det kom av kviser. Men så mye kviser har jeg faktisk ikke, kun noen i panna... Jeg har også fått et par nye hovne lymfeknuter nå i det siste, som jeg ikke har lagt merke til før. Er det trolig at dette skyldes kviser? Anonymous poster hash: efe36...e40 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 http://nhi.no/pasienthandboka/symptomer/barn/hovne-lymfeknuter-veiviser-1069.html?page=all Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Du bør ta kontakt med legen igjen. Lengrevarig hevelse av lymfeglandler skal man ta seriøst. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Hva hvis det for eksempel kan være lymfekreft, da har det vel rukket å spredd seg til hele kroppen alt? Anonymous poster hash: efe36...e40 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg ville dratt til legen og bedt om en vevsprøve av de hovne lymfeknutene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå