DocJ Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg skulle begynne å spille hidden & dangorous 2. Introen på spillet kom opp, så plutslig låste pc'en seg!!! Jeg prøvde alt, tab og ctrl alt del og masse sånne ting uten at pc'en reagerte!!. Så jeg restarte pc'en med restart knappen. Pc'en restarte og starta som normalt den. Så kommer den til windows ble ikke slått av ordtlig så får jeg spørsmålet om jeg vil starte i safe mode eller vanlig. Jeg tenkte ikke noe spesilet over det og trykka at jeg ville starte vanlig. Så akkurat da loadinga til xp kom starta pc'en seg på nytt!!! Jeg prøvde safe mode denne gangen uten hell. Og har prøvd alle mulige greier nå!!! skjønner ikke hva som kan ha skjedd!! Jeg trenger seriøst hjelp! :grine: Jeg har som følgende. Amd Athlon Xp 2400, Abit Nf7-s v2.0, en 80 gb western digital en 160 gb western digital. Sapphire 9700 Np. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Er det ingen som har noe peiling på hva det kan være eller hvordan jeg kan få fiksa det!!!!?????? Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Slapp av og ta det med ro! Det er jo bare syv minutter sidenn du posta problemet! Mulig det de sier om når du har ADSL så kan alt annet virke litt tregt. Ingen som gidder å hjelpe mase kopper! Dessuten: dette finnes det mange tråder på i forumet! Søk, les og lær! Det er ikke lett å si hva som har gått galt, men systemet ditt har tydelig vis slått seg vrangt. Har du noe mer info om oppdatering av drivere, direct X etc. som ble gjort i forkant eller av installasjonsprogrammet til H&D2 selv? Hvis ikke så må du gjøre jobben selv, ved å dra ut alle unødvendige komponenter i maskina, se om det virker da. Mao vanlig feilsøking, for å skjekke om noen av komponenten er kommet i konflikt. Til slutt: hvor lenge siden er det du la inn en frisk versjon av XP? Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 La inn windows xp for omtrent 2 uker siden tror jeg. Kjører directx 9. Og la ikke inn noe spesielt før h&d2. Kjører også catalyst 3.7 driverene. Har også service pack 1. Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Vanskelig å si når det ikke er noen andre feilmeldinger indikasjoner. Prøv å formatere system disken(der OS'et ligger) legge inn XP på nytt, og prøv å leggge inn H&D uten at du legger inn noe annet en de driverene som er absolutt nødvendig. Mulig H&D missliker enkelte av driverene dine, eller catalyst for den del! Har du foresten pressa skjermkortet langt. Det kan jo være et tips å klokke litt ned for å oppnå mer stabilitet.... bare et tips! Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Må bare si jeg får litt panikk når pc'en plutselig ikke funker. Har brukte evigheter nå på å den slik jeg vil ha den. Så utrolig kjedelig hvis alt er forgjeves :grine: Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Har klokka ned ja, men hadde ikke overklokka fra før. Ser ut som jeg må legge inn windows xp inn på nytt :grine: Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ikke gråt over spilt melk! Du må se på maskina di som et dynamisk element i stadig forandring som prøver å komme ut av balanse. Et suicidal geni som benytter en vær anlednig til å ta sitt eget liv. Du må være smart, forsiktig og ha gjennoplivings utstyr lett tilgjengelig. Noen gange må en fulstendig hjernevask og sletting av hukommelsen til! Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Hehe, jaja, begynner å bli vant til det her nå ,men det er fortsatt like surt!! Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hehe, jaja, begynner å bli vant til det her nå,men det er fortsatt like surt!! Du kan jo installere på nytt uten å fjerne de gamle settings. Boot fra CD og velg installasjon. Installer over den gamle å du er inne på nytt. Oppdater deretter med servic pack etc. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ikke gråt over spilt melk! Du må se på maskina di som et dynamisk element i stadig forandring som prøver å komme ut av balanse. Et suicidal geni som benytter en vær anlednig til å ta sitt eget liv. Du må være smart, forsiktig og ha gjennoplivings utstyr lett tilgjengelig. Noen gange må en fulstendig hjernevask og sletting av hukommelsen til! Du må være den mest oppmuntrende og mest geniale pc-hjelper jeg har sett! Applaus for deg! Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå