Råttis Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Har solgt min iPhone 6 da jeg vil prøve noe nytt (har hatt iPhone i x antall år nå) Har hatt Galaxy 2 og Z1 før, så er ganske vant til begge. Batteri og kamera gjør at jeg vil ha Z3 Compact. Internminne og skjermoppløsning gjør at jeg vil ha Galaxy Alpha (er kanskje best utseendemessig og). Så lurte på om det er noen som har erfaring med disse telefonene som kan gi meg en "pekepinn"? Andre telefoner kan også være av interesse, men må da ha rundt 4,7" skjerm. Endret 1. februar 2015 av Råttis Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Honor 6? Er 5 tommer. Lenke til kommentar
Råttis Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Honor 6? Er 5 tommer. Grensen går ved 4,7", det blir stort nok for meg. Men Honor 6 hadde gode spesifikasjoner til en veldig grei pris Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Håper du ikke er veldig opptatt av kamera, for da vil du nok oppleve både Z3 Compact og Galaxy Alpha som et stort skritt ned. Kunne du ha vurdert en Lumia 930. 5 tommer, men allikevel ikke STOR. Og mye bedre kamera enn de to andre. Begrensningen din på 4,7 tommer gjør at du dessverre må velge mellom mye dritt. De fleste produsentene lager bare gode modeller i stor størrelse. Endret 1. februar 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 De fleste produsentene lager bare gode modeller i stor størrelse. Det er virkelig synd at det er slik, for av praktiske hensyn så er mange tjent med en fysisk mindre utgave. Skulle gjerne hatt en fysisk mindre mobil selv, men arb.giver bestemmer hvilken jeg skal ha, så da er det desverre bare å ta i mot det som kommer..... Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 De fleste produsentene lager bare gode modeller i stor størrelse. Det er virkelig synd at det er slik, for av praktiske hensyn så er mange tjent med en fysisk mindre utgave. Skulle gjerne hatt en fysisk mindre mobil selv, men arb.giver bestemmer hvilken jeg skal ha, så da er det desverre bare å ta i mot det som kommer..... Henger Z3 Compact så langt etter Z3? Det er jo en mindre telefon, så man får selvfølgelig ikke plass til like stort batteri og mindre skjerm gir mindre pixler. Hvis man ikke har 1080p så er det naturlig å ha 720p. Det er vel samme kamera i Z3 som Z3 Compact? Men kanskje Sony er unntaket her. Jeg ble selv litt skuffet da Alpha kom. Sony mangler amoled skjerm, men ellers er det meste på plass. Nokia 930 som blir nevnt er 5", men den er ganske feit og veier en del mer og føles derfor ut som en mye større telefon enn Z3 Compact på 4.7". Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Joda, kameraet er det samme som i Z3. Og i Z2. Og i Z1. Samme gamle greiene... Z3 Compact har veldig bra ytelse i forhold til størrelsen. Like bra som de store. Og Alpha har også veldig bra ytelse. Men så er det slutt på de små mobilene som har bra ytelse. Mini-modellene av LG G3 eller Samsung Galaxy S5 er triste greier. Endret 1. februar 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Når jeg hører og leser om Sony så virker det som den produsenten men klart mest feil. Derfor anbefaler jeg aldri Sony mobiltelefoner.... Lenke til kommentar
Råttis Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Takk for svar Tror nok det blir Z3 compact, da det ser ut til at det er den som har best ytelse i 4,7"-størrelsen, men får sove på det til i morgen og bestille ny telefon da. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kjøpte selv en Compact Z3 i går. Når jeg stod der i butikken og så på dem så fikk jeg litt lyst på Alpha med amoled skjerm, men jeg hadde egentlig bestemt meg på forhånd. Har vært inne på tanken på å vente til z4 og en ny alpha, men Galaxy S2 var veldig klar til å gå av med pensjon. Så Råttis, hva valgte du? Lenke til kommentar
Råttis Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Det ble Z3 compact. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå