Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Valget i Hellas? Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

På skolen skal jeg og en gruppe på tre lage en presentasjon om noe som er aktuelt nå, og har med politikk å gjøre. Vi har valgt å sette oss inn i valget i Hellas. Dette synes vi er litt vanskelig. Jeg er den som har plutselig fått hele ansvaret for denne presentasjonen, og nå trenger jeg virkelig hjelp! Jeg vet (nesten) ingenting om dette valget, og det er veldig vanskelig å forstå. Kan noen hjelpe meg med å komme med temaer jeg bør ha med i presentasjonen om dette? Hvis noen har noen linker jeg bør lese hadde det vært kjempe fint, for det er så mye useriøse diskusjoner, og små artikler som gjør at ting bare blir veldig forvirrende og tungt å jobbe med..

Takk!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Mener du at vi skal skrive oppgaven for deg. Der er mange lenker på slutten av den tråden som burde interessere deg. Den økonomiske krisen i Hellas var svært viktig for utfallet av valget. Det er et bakteppe.

Uansett kan du vel søke på

syriza

valget i Hellas

Leser du engelsk, vil du finne langt mer informasjon enn du trenger. Husk at i begrensningen kjenner mesteren seg. Skriv ikke for langt, men fokusert uten oppramsing. Bruk egne ord uten å klippe fra nettet. Kryssjekk informasjonen du finner.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...