Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Tja, kan jo være så mangt, en diktator til en annen en. Hvordan tyne mest mulig penger ut av befolkningen er vel sikkert en av de Endret 11. oktober 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hadde Putin enda holdt seg på tribunen, men NEIDA!, han måtte være linselus på bakrommet til seierspodiet også. Pinlige greier ... Mer avanserte diktatorer og oljesheiker venter ute på podiet til førerne kommer. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 ‘There’s no place for democracy anywhere’ says Ecclestone as he hails Blatter and Putin Ecclestone reiterated his staunch backing for Russian president Vladimir Putin – “I’m his best supporter” – and like Putin threw his backing behind Sepp Blatter, the embattled president of football’s governing body FIFA who has been charged with corruption Nå er det jammen på tide at Ecclestone pensjonerer seg. Heldigvis er han en dinosaur (84). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Så, to minutter før vi starter, noen som vil gjette resultatet? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg hadde nok gjetta resultatet, men ikke reisen dit. Fy pokker for et race. Kan knapt huske sist det var så spennende hele veien. Først aspektet med å gå over til slicks, og så safety car på safety car og forskjellige dekkstrategier. De to Toro Rosso-sjåførene imponerte stort. Button er min helt meg P6 for McLaren. Skuffet over at Alonso ikke fikk til mer med den nye motoren. Gratulerer til Hamilton som verdensmester. Rosberg mistet all sympati med sin nedrige oppførsel med den capsen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hamilton presset han ut, og de hadde faktisk kontakt. Det var kanskje unødvendig å kaste den capsen, både av Hamilton og Rosberg. Det hadde vært annerledes om Hamilton hadde gitt han capsen, og fått den kastet tilbake av Rosberg. Nå venter jeg bare på følgende # fra Hamilton: #Legend #Senna #Blessed Får satse på et sterkere Ferrari til neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå