Hopperesque Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Han vant å ikke kunne stole på team radio for noen løp fremover. Det kan også slå andre veien. Hamilton har lov til å være irritert, men F1 er tross alt en lagsport. Rosberg la heller ikke skjul på at han hadde kjempeflaks. Dette er uansett glemt i november når Hamilton stikker av med sin tredje tittel. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg syntes Peter Windsor har et godt poeng når han sier Hamilton største problem er at han er for god. Når du har alt gående for deg med en god margin - du er den raskeste føreren i den raskeste bilen, så vil ting vil skje og Mercedes ble et offer for sin egen suksess. Hadde ikke Hamilton vært 20+ sekunder foran neste, ville de aldri sjanset på det pit-stoppet, det ville ikke vært et spørsmål overhodet. Det er noe vi har sett i F1 mange ganger. Senna krasjer med 50 sekunders ledelse, Renault "tuner" ned motoren for å spare units, Ferrari kjører Q2 på det tregere dekket og misser Q3 eller Red Bull fighter hverandre og krasjer fordi det ikke er noen andre biler i bildet. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Utrolig respektløst av Hamilton og Massa å sitte å småprate under pressekonferansen. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Det er vell litt typisk begge to å sutre.. Det var en racing incident. Max forventet sikkert att Grosjean skulle bytte linje inn i t1. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Massa sutrer videre under kvali også. Lite imponert. Aldri likt han, helt siden han var tredjefører hos Ferrari. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 29. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2015 Sky er noen jævla idioter. Nå har de lagt ned Sky Go og gått over til NOWTV. Så for å se SkyF1 må du først ha et abonnement til 6GBP (var prisen jeg fikk vertfall, men det sto 30GBP i eposten) og videre må du enten kjøpe et 24h-pass til 7GBP eller et week-pass til 11GBP! Iiiiikke pokker om jeg ser på Viasat/Viaplay. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Da blir det kanskje BBC? Dropper også Viasat. Er uinteressant å betale 269 kr mnd. for Gulbrandsen & co. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Usikker på hva BBC sender for tiden.. Lenke til kommentar
Tommy.Olsen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hei Folkens Er det noen Formel 1 fans her? Jeg elsker den sporten, men ingen av mine venner er inntrisert i F1.Så jeg lurte på om noen rundt i Oslo kunne tipse meg om hvor i Oslo jeg finner F1 fansen (tenker da på barer)Jeg er og har alltid vært en Lewis Hamilton fan, og jeg har misset 10 løp siden 1996 Gi lyd hvis dere har noen gode barer i minnet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg begynte å følge F1 aktivt i fjor, men ser jo at det er forholdsvis lunkent her på forumet for denne sporten. Når det kommer til barer i Oslo og omegn kjenner jeg ikke til noen, har forsåvidt heller ikke hørt om noen barer som viser motorsport om det skulle være fotball tilgjengelig på en annen kanal heller Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Eneste grunnen til å gå på en bar for å se formel 1, er hvis de sender fra SkySports F1 HD og man kan få noe å spise som ikke smaker gammel støvel. ...utover det foretrekker jeg å se løpet (og FP1 og FP2 og pre-qual og pre-race og post race) hjemme i min egen stue i ro og mak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Barer i Norge sender nok bare fotball Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Bruker man F1 Timing-app'en på nettbrett sammen med Gulbrandsen & Schie, så får man i hvert fall med seg det meste, og så får man heller benytte seg av ymse "gratistilbud" på nettet for å få sett SkySportsF1 dekning av løpet i ettertid. Lenke til kommentar
Tommy.Olsen Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Bruker ViaPlay, men er litt trist og henge alene innimellom Hva er Spådommen for Russland GP?Husker Rosberg klarte seg med 1 Pitstop i fjor etter en massiv lockup på runde 1, tror kanskje pirelli velger litt mykere dekk denne gangen? Fantastisk bane er det også Endret 30. september 2015 av Tommy.Olsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 I år blir det super og soft slik at det ikke ender som fjoråret hvor man kunne ta en pit i andre runde og cruise inn til mål 50+ runder senere uten større problemer Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Bruker man F1 Timing-app'en på nettbrett sammen med Gulbrandsen & Schie, så får man i hvert fall med seg det meste, og så får man heller benytte seg av ymse "gratistilbud" på nettet for å få sett SkySportsF1 dekning av løpet i ettertid. Nettop pga Gulbrandsen og Schie ser jeg F1 kun på SkysportsF1HD. 1 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Bruker man F1 Timing-app'en på nettbrett sammen med Gulbrandsen & Schie, så får man i hvert fall med seg det meste, og så får man heller benytte seg av ymse "gratistilbud" på nettet for å få sett SkySportsF1 dekning av løpet i ettertid. Nettop pga Gulbrandsen og Schie ser jeg F1 kun på SkysportsF1HD. Korrekt. Ingen slår SkyF1. Dog likte jeg Jake Humphery i BBC bedre som programleder. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Sir Winston i Karl Johans Gate sender F1, men da Viasats sending. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Syns det er mye svada i Sky sine sendinger og jeg, samme "ulla" hver sending. Er også flere ting de ikke legger merke til osv under løp. De er helt klart bedre på å gi info osv ved bruk av Ted Kravitz f.eks Men jeg bryr meg ikke så fryktelig mye, jeg kunne godt sett på viasat har det ikke bare vært for at jeg sjeldent får sett løpene live. Likte også selv Jake Humphrey godt som programleder. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hva snakker de om? Et nytt russisk GP på Krim-halvøya? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå