Joachim Vadseth Skrevet 9. april 2015 Forfatter Del Skrevet 9. april 2015 OI dæven døtte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Tror dette skal bli min nye startside http://hasmaldonadocrashedtoday.com/ Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 :D :D Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Etter Bianchi-ulykken har de jo testet Virtual Safety Car etter hver trening. Burde ikke systemet være klart nok til at de kunne brukt dette i dag? Da kunne de hatt VSC fra mellom nest siste og siste sving, og frem til første sving, så ville vi fremdeles kunne fått racing på langsida? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Godt spm, Selv lurer jeg på hvorfor de ikke hjalp Ericsson ut på banen etter han satt seg fast i grusfella forrige løp (Malaysia), det hadde jo tatt de 10-20 sekunder fremfor å ut med safety car, hjullaster og hele pakka. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) The proposed 2016 calendarApril 3: Australia (Albert Park)April 10: China (Shanghai)April 24: Bahrain (Sakhir)May 1: Russia (Sochi)May 15: Spain (Barcelona)May 29: Monaco (Monte Carlo)June 12: Canada (Montreal)June 26: Britain (Silverstone)July 3: Austria (Red Bull Ring)July 17: Europe (Baku)July 31: Germany (Hockenheim)August 7: Hungary (Hungaroring)August 28: Belgium (Spa)September 4: Italy (Monza)September 18: Singapore (Marina Bay)September 25: Malaysia (Sepang)October 9: Japan (Suzuka)October 23: USA (Austin)October 30: Mexico (Mexico City)November 13: Brazil (Interlagos)November 27: Abu Dhabi (Yas Marina) Senere oppstart og kun tre uker sommerferie. Endret 30. april 2015 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Næ, de har ikke rettet opp problemet med den enda, er jo fremdeles en H på nesa Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 HVORFOR kan de ikke ta tilbake det gamle McLaren-Honda-designet!? Kanskje noe rettighetsgreier? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 HVORFOR kan de ikke ta tilbake det gamle McLaren-Honda-designet!? Kanskje noe rettighetsgreier? Hvilket da, mener du? Det røde og hvite? Det er jo Marlboro sponsorfarger. Synes heller de burde gå tilbake til den oransje fargen Bruce hadde på sine biler. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Jepp, Marlboro. At tobaksreklame er forbudt synes jeg er hysterisk - alkohol dreper da mange flere! Både av selve alkoholen og i alkoholisert tilstand. (Ref: Williams Martini Racing, Sahara Force India (Smirnoff) som er sponset) Mens Lotus' sponsor Rexona "anti dandruff shampoo" xD Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg tror de har en ordning slik at en viss % av alkoholreklame må være holdningskampanjer, slik som "Bernie says don't drink and drive". Personlig syntes jeg i grunn McLaren ser bedre ut nå, eneste er den ekstra McLaren-logoen på nesa som får det til å se ut som en 2012 steppet nese, hvilket jeg ikke er noe fan av. Det viktigste er at bilen blir raskere, tror de skulle ta med en oppgradert powerunit til Spania, så det blir spennende å se. Peter Windsor la ut en fantastisk interessant analyse av Honda-uniten med Scarbs her forleden på Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Ble vel bare noen software oppgradering til Spania, men som skulle styrke utholdenheten på eksisterende poweruniten. http://www.motorsport.com/f1/news/honda-holding-back-on-using-tokens Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Kom over denne promovideoen med Kimi: Likte denne kommetaren:Looking at that face I´m not sure if i could make a difference whether it is a sponsor vid or a terrorist hostage clip. Then again, for Kimi they might feel the same. 2 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2015 Han er så møkk lei xD la no mannen bare få kjøre bil, herregud! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Strategy Group plans return of refuelling, free tyre choice and cars ‘five seconds quicker’ Virker spennende. Hadde ikke gjort noe med litt raskere biler: 2004 Monaco GP Pole: 1:13.985 (Trulli) Raskeste runde: 1:14.439 (M. Schumacher) 2014 Monaco GP Pole: 1:15.989 (Rosberg) Raskeste runde: 1:18.479 (Räikkönen) 2004 Italian GP Pole: 1:20.089 (Barrichello) Raskeste runde: 1:21.046 (Barrichello) 2014 Italian GP Pole: 1:24.109 (Hamilton) Raskeste runde: 1:28.004 (Hamilton) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Nja, Fritt valg av dekk blir feil vei å gå, da de kjappeste i feltet vil gå for dekk som varer lengre for å få færre pit-stop, mens de svakeste gjerne vil gå for dekk som er kjappere for å holde følge med feltet, men vil dra på seg både et og to ekstra pit stop for å holde følge det første stintet før de deretter går samme vei som de gjør nå. Den rette veien for real og fair racing burde være en felles grunnplattform, hvor hver produsent får x antall tokens for å forbedre bilen slik de føler for underveis i sesongen, slik at også sjåførens dyktighet spiller inn. Jeg savner ikke nødvendigvis høyere hastigheter, men mer fighting mellom sjåførene, for slik det er nå så er som regel topp 4 de samme fra start til slutt. Og ikke minst, få kastet ut Marussia, de har ingenting i F1 å gjøre... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Er så klar for McLarens første poeng til helgen. Jeg har troa! Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 20. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2015 Og P1&P2 er i morgen peeps! ..selvføgelig når jeg er in transit fra jobb :C Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Spårt fra VGtv handlet om Monaco GP i dag. Flaut og latterlig overfladisk. Takk og pris for Sky F1 og Martin Brundle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå