Joachim Vadseth Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Dette har vell også McLaren sagt tidligere - at 2015 blir et "testår" for de nye unit'ene fra Honda, selv om det spekulertes mye i hvor stor fordel det kunne være for Honda å komme ett år senere med en motor. At RedBull vurderer å gi seg er latterlig. De dominerte i fire år, selv om det var mye kontroversielt rundt de. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Ayrton Senna fyller 55 år i dag.. Hedres med min #1 motorsport video og #1 video på YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=GTJZTc1U1tM Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Jeg håper jeg får fulgt med mer denne sesongen enn tidligere. Det er synd det ikke er noen skikkelig sending på norsk TV (ikke betalkanalene). Kjenner jeg heier litt ekstra på Toro Rosso; med sønnene til Jos Verstappen og Carlo Sainz, hvordan kan jeg ikke det? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 At RedBull vurderer å gi seg er latterlig. De dominerte i fire år, selv om det var mye kontroversielt rundt de. Det er greit nok at de vil gi seg. At de tror truslene om å gi seg vil gi endringer i sporten er det som er latterlig. Ingen er større enn sporten. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Noen som kan hjelpe meg? Har lyst til å følge sesongen i år, men sliter med å velge på hvilken plattform. Har ikke noe imot å betale for meg, men gidder ikke å betale mer en nødvendig. En annen ting er at det er fint med mulighet for å se reprise da jeg ikke har mulighet til å se TV til en hver tid. - Abonnere på Viasat sport gjennom GET? (Her forutsetterer det at jeg får lagt opp flere kontakter i tillegg.) - Abonnere på Viaplay? - Andre? Hvor er det dere ser? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Noen sier at torrent SkySportsF1 HD er bra. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg prøvde viaplay for en del år siden, enden på visa var at det ikke passet meg. Og grunnen var at jeg ikke kunne se løpet i ettertid, tror det kun var tilgjengelig i 4 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 På viaplay får du bare direkte sendinger, mens på visasat sport så går de jo i repriser to-tre uker etter det ble kjørt + om du har pvr kan du jo bare ta det opp. Viasat 4 viser også noe F1 men usikker om det er hele løpet eller bare en oppsummering av det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Viasat 4 sender en times highlight. Skaff deg VPN og medlemskap hos Sky om dette er mulig. Evt. så får du torrents på Sky's sendinger, som er overlegne alle andre i mine øyne Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg tok kontakt med Sky for å forhøre meg om å bestille SkyGo fra Norge, men det gikk ikke. Man måtte ha adresse i england. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg tok kontakt med Sky for å forhøre meg om å bestille SkyGo fra Norge, men det gikk ikke. Man måtte ha adresse i england. Sender deg en PM Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Takk takk, lasted ned en Torrent fra SKY's dekning av Australia GP. Krystallklare bilder og full dekning både før, under og etter løpet. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Synd det er så få gode alternativer for å se det direkte. Det ihvertfall uaktuelt i mine øyne å se noen som helst sport i opptak, det skal ses direkte med maks et par minutter forsinkelse. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Synd det er så få gode alternativer for å se det direkte. Det ihvertfall uaktuelt i mine øyne å se noen som helst sport i opptak, det skal ses direkte med maks et par minutter forsinkelse. Problemet er jo sendetidene, ihvertfall for min del. Når en har jobb dagen etter funker det rett å slett ikke å sitte opp til 4 om morgenen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg syns å huske at det var litt bedre da TV2(?) hadde det. Jeg syns å minnes at løpene alltid ble sendt rundt 10-11-12 på formiddagen. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2015 Vell, det kunne vært verre - det kunne vært snakk om WRC som ikke har dekning i det hele tatt meg bekjent :'D Ihvertfall var det slik i sin tid at de fikk 15 minutter fra 2300 til 2315 eller neo på TV2/NRK. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Hva tror dere om løpet i helgen? Nå fikk jeg ikke sett treningen i går, men jeg er oppløftet over at Ferrari er med der framme selv om det var passe langt opp til Mercedes. Edit: Jeg er forøvrig spent på lanseringen av F1 2015. Jeg har ikke funnet et godt F1-spill siden F1 World GP til N64 http://www.gamereactor.no/nyheter/304424/F1+2015+annonsert+til+PC,+PS4+og+Xbox+One/ Endret 28. mars 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Tja, blir nå sikkert et ok løp, håper F1 tar seg opp når det kommer til regn, for hva er vitsen med regndekk når de ikke får lov til å kjøre på de? Hva F1 2015 angår så venter jeg på en demo eller anmeldelser, testa 2014 utgaven og stakk tilbake til Forza 5 og Lotus sin E21 fra 2013. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ser forresten at Manor får kjøre i morgen, så da blir konkurransen om 17-18-19 og 20 stående mellom Manor og McLaren-Honda, Er spent på å se hva Ericsson kan få til i sitt første realistiske 20 bilers løp med ny motor. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Moro at Vettel sneik seg imellom Mercedesgutta Noen som vet været til racet i morgen? Brukte å sjekke det på formula1.com før men sia dems har jo blitt helt håpløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå