AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jenter!Ville dere syntes det var creepy hvis dere visste at en fyr hadde en håndfetisj? Ville dere synes det var ukomfortabelt å være i nærheten av ham uten å dekke til hendene? Anonymous poster hash: b9e3e...573 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Huh. Er ikke ei kvinne, men jeg ble nå nysgjerrig - hva legger du i håndfetisj? Er det bare at du syns hender er/kan være veldig seksuelle? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 er ikke kvinne, men nei, jeg hadde ikke syns det var creepy selv om bordet var snudd Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Gi oss ett eksempel da? Jeg tenker at det finnes grenser for hva man finner seg i. Sitter personen der og må for alt i verden ta på hendene mine til en hver tid, da er det noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Jeg tror ikke jeg hadde syns det var ubehagelig, men det kommer jo helt ann på hvordan denne fetisjen fungerer. Hvis han nærmest sitter å sikler etter hendene mine hvert sekund så hadde det ikke vært helt okei. Endret 1. februar 2015 av soleng Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Det er ikke snakk om å sitte og tafse. Det er på samme måte som man ellers liker f.eks. pupper eller rumpe - man synes det er digg å se på, uten å stirre eller noe sånt. Anonymous poster hash: b9e3e...573 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Vet ikke helt om det er creepy, men det er iallefall ganske sært. Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Enig med at det er ganske sært, men sånn er det vel med mange fetisjer. Hvis en syns det er digg og tenner på å se på hendene til en jente, er vel det greit så lenge det ikke blir noe mer (sånn slikke på hendene eller noe, da kan det nok bli litt creepy). Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Tror ikke jeg hadde syntes det var verken sært eller ubehagelig. Hver sin lyst, og det er helt greit Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 er vel det greit så lenge det ikke blir noe mer (sånn slikke på hendene eller noe, da kan det nok bli litt creepy). Jo, det er nemlig sånn at hver gang man ser en man finner attraktiv må man utøve fetisjene sine med en gang, helst uten samtykke.. Dette må jo være den minst creepy fetisjen i verden.. Greit at noen mener det er sært, men er ikke det selve definisjonen på en fetisj? 1 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg tror jeg har, om ikke fetisj, så hvertfall en fiksering på hender... Bortsett fra ansikt og rumpe, så er det at jenten har fine hender ganske viktig. Yndige, søte hender. Ikke for brede fingre, gjerne litt lubne hender. Men ikke for lubne. Hvis jeg skulle si jeg hadde en fetisj, så må det bli hender. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 At folk synes det er sært og rart skjønner jeg; det er jo det. Jeg kan ikke forklare det selv heller, men det er nå en gang slik at jeg har en spesiell fasinasjon med jentehender. Grunnen til at jeg spurte er rett og slett det at jeg har litt problemer med å slå meg til ro med denne fetisjen - hvis jeg sitter og beundrer hendene til ei jente så føler jeg meg nesten litt creepy. Men når jeg sjekker ut de "vanlige" tingene som jeg tror samtlige heterofile menn gjør - pupper og rumpe - kjenner jeg ikke på den følelsen i det hele tatt. Det er jo i prinsippet nøyaktig samme sak: jeg finner en kvinnes kroppsdeler pirrende og nyter synet. Så hvorfor føler jeg meg creepy når det er hender, men ikke når det er pupper og rumpe? Anonymous poster hash: b9e3e...573 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fordi det er "unormalt". Det er ikke vanlig, så derfor føler du at det er creepy. Sånn det er for de flestes fetisher Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg tror jeg har, om ikke fetisj, så hvertfall en fiksering på hender... Bortsett fra ansikt og rumpe, så er det at jenten har fine hender ganske viktig. Yndige, søte hender. Ikke for brede fingre, gjerne litt lubne hender. Men ikke for lubne. Hvis jeg skulle si jeg hadde en fetisj, så må det bli hender. Alt du nevner ovenfor er jo viktig med tanke på hva den hånda skal holde Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg tror jeg har, om ikke fetisj, så hvertfall en fiksering på hender... Bortsett fra ansikt og rumpe, så er det at jenten har fine hender ganske viktig. Yndige, søte hender. Ikke for brede fingre, gjerne litt lubne hender. Men ikke for lubne. Hvis jeg skulle si jeg hadde en fetisj, så må det bli hender. Alt du nevner ovenfor er jo viktig med tanke på hva den hånda skal holde Ja, det er jo nettopp det. Jeg kan jo ikke snakke for Olsenhower, men spesielt når jeg sitter på bussen og jenter holder seg fast i disse stolpene rundt om kring... Anonymous poster hash: b9e3e...573 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er dessverre ikke så fullt på bussene her i området at jenter må stå... uansett, er en av grunnene til at jenter må ha litt former i mitt syn, kunne ikke tenkt meg fin jente som ikke har fine hender... hørtes heller ikke særlig godt ut hvis hun skal ta hardt grep i "noe" hvis hun har skjeletthender, men det har jeg ikke opplved så kan ikke uttale meg om det heldigvis. Ville dog ikke kalt det for en fetisj, det er vel mer når man faktisk blir tent av noe veldig fort vil jeg definere det som. Jeg synes for eksempel fine bein, legger, lår, føtter, hender og dype øyne/blikk er veldig fint å se og ta på i senga, men det er ikke slik at jeg blir tent så fort jeg ser det så har nok ikke en fetisj for det. Alle har vel en del på kroppen de synes er fint, noen liker pupper, andre liker hender Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Ja. Det er jo heller ikke slik at hender er det eneste jeg ser på eller liker, men det er noe helt spesielt med det. Anonymous poster hash: b9e3e...573 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Har et sterkt håndfetish. Særlig i pur ungdom, skoletiden, var jeg ekstremt opptatt av det. Selv har jeg ganske små hender (til en han å være) og ble alltid tent på jenter som hadde både større og mer velutviklede hender enn meg.Likte å se når blodårene viste gjennom dem, og de så sterke ut. Fantaserte ofte om at slike hender tok på meg en viss plass. Merker jeg har det enda som voksen, selv om det ikke er helt det samme. Anonymous poster hash: 6fd93...eb9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg